Seguim sense rebre els correus d'avís de lliurament de tasques

Seguim sense rebre els correus d'avís de lliurament de tasques

per NARCIS MASMARTI FERRER -
Nombre de respostes: 2

Fa gairebé un mes que el moodle va deixar d'enviar-nos els missatges de lliurament de tasques dels alumnes (els avisos de missatges de xat si que s'envien). Per mi és una eina imprescindible en algunes matèries per tal de no haver d'estar repassant contínuament totes les tasques a veure si hi ha lliuraments nous. No sé si és només problema nostre o també afecta a altra gent.


Narcís Masmartí

Institut El Pedró

http://agora.xtec.cat/ieslescala/moodle

En resposta a NARCIS MASMARTI FERRER

Re: Seguim sense rebre els correus d'avís de lliurament de tasques

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Narcís,

Hem comprovat que la configuració de les notificacions generals de les tasques és correcta.

Per altra banda, hem vist que les teniu inhabilitades temporalment per al vostre usuari. Per modificar això, heu d'accedir amb el vostre usuari i anar a Preferències - Preferències de les notificacions.


Després veureu un seguit de paràmetres que podeu modificar, tot i que primer haureu de desmarcar l'opció Inhabilita les notificacions temporalment. Després podreu adaptar la resta d'opcions a les vostres necessitats.


Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Seguim sense rebre els correus d'avís de lliurament de tasques

per NARCIS MASMARTI FERRER -

Moltíssimes gràcies Isabel.

No sabia ni que hi hagués aquesta pantalla de configuració. Ara pensant-ho, em vaig instal·lar l'aplicació al mòbil i suposo que des d'allà vaig inhabilitar les notificacions. Suposava que només afectava a les notificacions del mòbil i no a les del correu electrònic.

Aquest suport tècnic no té preu.

Narcís Masmartí