Problemes al activar plugin OAuth2

Problemes al activar plugin OAuth2

by josep ribalta papiol -
Number of replies: 3

Hola, estic tenint problemes per activar el plugin OAuth2 de Google al Moodle. Resulta que el tinc connectat i habilitat, pero em trobo que a la pàgina principal surt " a vegades" i a la web de gestió de l'autenticació a vegades surt habilitat i altres deshabilitat, com si fes extranys ja que algunes opcions també canvien d'estat. 
I quan faig la prova d'iniciar sessió, l'icona de google em surt quan vol i a més a més em surt un error al fer click dient que el plugin no està habilitat.

Algú sap perqué em pot estar passant això? Moltes gràcies!!

In reply to josep ribalta papiol

Re: Problemes al activar plugin OAuth2

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Josep,

Això és degut a la memòria cau. 

Si ens indiqueu l'URL del vostre Moodle, comprovarem que tot estigui correcte i que efectivament sigui cosa de la memòria cau.

Salutacions,

Isabel

In reply to Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Problemes al activar plugin OAuth2

by josep ribalta papiol -

gRACIES ISABEL

l'adreça es https://agora.xtec.cat/insquercus/moodle/

Ara estic en la fase de transportar el moodle des del lloc on el tinc fins a agora.

He probat de restaurar un curs del cual tenia la copia de seguratat, i em diu que el fitxer es massa gran.

Com ho puc fer?

Ho puc fer via ftp?


salutacions

In reply to josep ribalta papiol

Re: Problemes al activar plugin OAuth2

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda Josep,

Tot sembla habilitat i ens ha aparegut el botó d'autenticació.

Quant a la restauració de les còpies, si són més grans de 10 Mb les podeu carregar des del Portal de gestió d'Àgora o des de repositori extern.

- Com carregar fitxers des del Portal?

- Configuració del repositori de Google. En el vostre cas ja heu realitzat la primera part, i per tant només heu d'habilitar el connector des d'Administració del lloc - Connectors - Repositoris - Gestiona els repositoris.

Si encara i així, el vostre fitxer és massa gran, podeu mirar de restaurar la còpia per parts (temes, mòduls) i anar-les fusionant en un curs. 

Salutacions,

Isabel