Bon dia,
ja és la segona persona que em fa arribar un missatge que no pot connectar l'App de Moodle. Li dona aquest missatge d'error, tot i que l'adreça és correcta.
Què pot passar?
Gràcies
Bon dia,
ja és la segona persona que em fa arribar un missatge que no pot connectar l'App de Moodle. Li dona aquest missatge d'error, tot i que l'adreça és correcta.
Què pot passar?
Gràcies
Bon dia Josep,
Hem provat d'accedir amb l'App i no hem tingut cap problema.
Efectivament l'URL és correcta i la versió de Moodle també:
Salutacions,
Isabel
Bon dia,
sí, jo també hi puc accedir sense problema, però hi ha més d'un usuari que em diuen que no poden, tot i posar la url correcta, com la imatge que adjuntava en el missatge anterior.
He estat comprovant els paràmetres i veig que hi surt el missatge següent, no sé si hi pot tenir alguna cosa a veure:
Gràcies.
Bon dia Josep,
El missatge que indiques no hauria d'afectar.
El Moodle funciona correctament i hem comprovat que l'accés a l'App també, per tant l'única cosa que se'ns acut és que els usuaris es desinstal·lin l'aplicació i la tornin a descarregar.
Salutacions,
Isabel
Bon dia,
perdoneu la meva insistència, però hi ha alguns usuaris que encara no aconsegueixen connectar-se amb l'App, tot i haver-la desinstal·lat, fet un reset del telèfon i tornar-la a baixar.
Sembla ser que tots els que tenen problema ho intenten des d'un IPhone, no sé si aquí pot estar l'error.
Bon dia Josep,
Si tots els que no poden accedir a l'App ho intenten des d'un iPhone, això acota bastant el problema.
Teniu en compte que l'aplicació, en principi, és compatible amb iPhone, iPad i iPod touch, i requereix iOS 9.0 o més recent.
Ens podeu confirmar si hi ha algun d'aquests dispositius que no pot entrar que tingui la versió d'iOS correcta o antiga?
Salutacions,
Isabel
Bon dia,
acabo de confirmar que no es pot accedir a l'App des d'un iPhone. Dues companyes se l'acaben de baixar i tenen l'última versió d'IOS (12.1.2) i en cap dels dos casos ha funcionat. Apareix el mateix missatge que us vaig passar al principi d'aquest fil.
Gràcies,
Josep
Bona tarda Josep,
Les dades que hi poseu són correctes, així que el que falla deu ser l'App. Nosaltres no podem fer res sobre l'App, és cosa de Moodle.org
Proveu d'accedir al vostre Moodle amb l'iPhone però des del navegador a veure si un cop autenticats us podeu redirigir a l'App.
Ja ens direu!
Salutacions,
Isabel
Bon dia Isabel,
hem provat de fer això que proposes i tampoc funciona.
Esperarem que Moodle ho arregli.
Gràcies de totes maneres pel seguiment.
Josep