Error en connectar a través de l'App

Error en connectar a través de l'App

per JOSEP BORRAS MORA -
Nombre de respostes: 8

Bon dia,

ja és la segona persona que em fa arribar un missatge que no pot connectar l'App de Moodle. Li dona aquest missatge d'error, tot i que l'adreça és correcta.

Què pot passar?

Gràcies


En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Error en connectar a través de l'App

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Josep,

Hem provat d'accedir amb l'App i no hem tingut cap problema. 

Efectivament l'URL és correcta i la versió de Moodle també:


Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error en connectar a través de l'App

per JOSEP BORRAS MORA -

Bon dia,

sí, jo també hi puc accedir sense problema, però hi ha més d'un usuari que em diuen que no poden, tot i posar la url correcta, com la imatge que adjuntava en el missatge anterior.

He estat comprovant els paràmetres i veig que hi surt el missatge següent, no sé si hi pot tenir alguna cosa a veure:


Gràcies.

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Error en connectar a través de l'App

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Josep,

El missatge que indiques no hauria d'afectar. 

El Moodle funciona correctament i hem comprovat que l'accés a l'App també, per tant l'única cosa que se'ns acut és que els usuaris es desinstal·lin l'aplicació i la tornin a descarregar.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error en connectar a través de l'App

per JOSEP BORRAS MORA -

Bon  dia,

perdoneu la meva insistència, però hi ha alguns usuaris que encara no aconsegueixen  connectar-se amb l'App, tot i haver-la desinstal·lat, fet un reset del telèfon i tornar-la a baixar.

Sembla ser que tots els que tenen problema ho intenten des d'un IPhone, no sé si aquí pot estar l'error.

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Error en connectar a través de l'App

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Josep,

Si tots els que no poden accedir a l'App ho intenten des d'un iPhone, això acota bastant el problema.

Teniu en compte que l'aplicació, en principi, és compatible amb iPhone, iPad i iPod touch, i requereix iOS 9.0 o més recent.

Ens podeu confirmar si hi ha algun d'aquests dispositius que no pot entrar que tingui la versió d'iOS correcta o antiga?

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error en connectar a través de l'App

per JOSEP BORRAS MORA -

Bon dia,

acabo de confirmar que no es pot accedir a l'App des d'un iPhone. Dues companyes se l'acaben de baixar i tenen l'última versió d'IOS (12.1.2) i en cap dels dos casos ha funcionat. Apareix el mateix missatge que us vaig passar al principi d'aquest fil.

Gràcies,

Josep

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Error en connectar a través de l'App

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda Josep,

Les dades que hi poseu són correctes, així que el que falla deu ser l'App. Nosaltres no podem fer res sobre l'App, és cosa de Moodle.org

Proveu d'accedir al vostre Moodle amb l'iPhone però des del navegador a veure si un cop autenticats us podeu redirigir a l'App.

Ja ens direu!

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error en connectar a través de l'App

per JOSEP BORRAS MORA -

Bon dia Isabel,

hem provat de fer això que proposes i tampoc funciona.

Esperarem que Moodle ho arregli.

Gràcies de totes maneres pel seguiment.

Josep