Ficar notes del 2n trimestre sense esborrar les del 1er

Ficar notes del 2n trimestre sense esborrar les del 1er

per salva torrente martinez -
Nombre de respostes: 3

Hola soc Salva (professor i administrador del Moodle a l'IES Josep Tapiró), i m'agradaria saber si algú sap com puc guardar les notes que he ficat al Moodle del 1r trimestre, per tal de no contabilitzar-les en el 2n trimestre. No vull esborrarles, pero vull començar una altra avaluació on tots els alumnes parteixin de nou (altres activitats...). Vull tindre una segona avaluació, com ho puc fer?

Gràcies

SALVA

En resposta a salva torrente martinez

Re: Ficar notes del 2n trimestre sense esborrar les del 1er

per JOAN GUILLEN PELEGAY -
Hola Salva,
Doncs seria perfecte que algú amb experiència comentés (o puntualitzés) com ho manega i quins 'truquets' fa servir per a guanyar en comoditat... Jo et comento el que vaig fer, ja que em vaig trobar la setmana passada en el mateix cas que tu:

Si vas a 'qualificacions', veuràs que des de 'tria una opció' pots anar a veure les categories. I des d'allí tens moltes opcions. Una opció que em va semblar fàcil és crear diferents categories per a cada avaluació. Després només et cal anar a cada activitat puntuable i indicar-li a quina categoria pertany.

Encara he de veureu exactament com va (com fer que l'alumne vegi més clarament la informació i demés...) però en principi això (el crear categories) permet separar les qualificacions i també calcular notes trimestrals 'independents'.

Atentament,
Joan
En resposta a JOAN GUILLEN PELEGAY

Re: Ficar notes del 2n trimestre sense esborrar les del 1er

per salva torrente martinez -
Ja ho he provat!!!! Molt bé Joan, moltes gràcies. De moment vaig força bé i és molt útil. Espero que tothom hagi après. Salutacions i bon nadal!!!! Això del moodle és fantàstic (mitjes ponderades!!! aritmètiques!!!...)

GENIAL!!!!!
En resposta a salva torrente martinez

Re: Ficar notes del 2n trimestre sense esborrar les del 1er

per Montse Pujol i Caimel -

Hola Salva,

Per tal que els alumnes només visualitzin les tasques del 2n trimestre, només cal que, un cop tens les tasques del 1r dins una categoria concreta, "amaguis" aquesta categoria. Tu, com a professor-editor, les pots veure sempre, però l'alumnat només veu les tasques que són fora de la categoria. És realment molt útil, perquè així saben perfectament què és avaluable en un moment donat.

Bon any a tothom!

Montse