Usuaris qualificats en les tasques del cursos

Re: Usuaris qualificats en les tasques del cursos

par Pau Ferrer Ocaña,
Nombre de réponses : 0
Hola Enrique,

Primer de tot, perdona per haver trigat tant en contestar. Encara no he tret l'entrellat de tot això però si que puc donar-te alguns consells a l'hora de gestionar el Moodle:

La meva experiència amb la gestió de cursos em diu que els rols globals només s'han de fer servir quan vols que un usuari tingui aquell rol en tota la web. Et recomano que hi hagi un usuari (per exemple, l'administrador) encarregat de crear els cursos i una vegada fet això, assignar el rol d'usuari creador a aquell o aquells professors que imparteixin la matèria, de manera que només seran professors d'aquell curs i no d'altres.

Un cop creat i assignat el rol, el professor podrà modificar i afegir el contingut. De manera que al crear el curs, l'admnistrador només haurà d'introduir el nom. La descripció ja la canviarà cada professor.

D'aquesta manera els 21 professors que hi ha ara assignats sortiran com a professors només de les matèries que imparteixen i no de totes reduint per una banda la confusió dels professors per tenir tantes assignatures de les que són professors i d'altra banda la confusió dels alumnes per no saber qui és l'encarregat de l'assignatura. A més, faràs que a la llista de qualificacions només surtin els professors d'aquella assignatura, reduint així la llista.

Suposo que és el que necessites, reduir aquesta llista per no tenir més professors que alumnes.

De tota manera em temo que no és tema de permisos mal definits, tot i que tampoc entenc la utilitat de avaluar un professor!

Bé, a veure si et serveix. Espero la teva resposta! grand sourire

Salut i ànims!

Pau