Errors en la càrrega

Errors en la càrrega

per Jordi Devant Llovet -
Nombre de respostes: 6

Bon dia,

sóc l'adminitrador de http://agora.xtec.cat/ieslluisvives/   i avui m'he trobat que no em carrega elements: calendari, ginys,...Ni tan sols l'enllaç Entra per intentar administrar el lloc no apareix. Estic bloquejat!

Gràcies.

Jordi

En resposta a Jordi Devant Llovet

Re: Errors en la càrrega

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Jordi,

De moment et pots autenticar des d'aquest URL: https://agora.xtec.cat/ieslluisvives/wp-login.php

Però encara estem mirant què pot estar passant. A primer cop d'ull no trobem res estrany a la configuració, així que si ens pots orientar una mica i dir-nos si recordes en què estaves treballant l'última vegada que funcionava correctament? 

Seguim mirant a veure si esbrinem quelcom.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Errors en la càrrega

per Jordi Devant Llovet -

Isabel, vaig estar treballant amb el giny del calendari, intentant que sincronitzi els esdeveniments d'un calendari de la nostra xarxa google corporativa. No ho vaig aconseguir però ara ja crec que sé fer-ho: he canviat una cosa en la configuració del calendari font i ara ja s'haurien de verure els esdeveniments. Crec!

Gràcies per la ràpida resposta.

Jordi 

En resposta a Jordi Devant Llovet

Re: Errors en la càrrega

per Jordi Devant Llovet -
Bon dia, Isabel,


he provat la url que em vas donar però tampoc tinc accés a res, no veig ni la barra superior de menú...

Gràcies.

Jordi

En resposta a Jordi Devant Llovet

Re: Errors en la càrrega

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Jordi,

Ja tornes a tenir visible els ginys laterals i la barra superior negra per autenticar-te. 

El problema era el calendari Institut Lluís Vives, així que hem eliminat el giny i la pàgina ha carregat sense problema. 

Hauràs de revisar aquest calendari abans de tornar a provar de posar el giny. Pots comprovar en aquest enllaç el procés sencer de configuració. Repassa-ho tot i si tens algun altre dubte ens ho dius!

Salutacions,

Isabel