Problemes amb les calificacions manuals d'un questionari

Problemes amb les calificacions manuals d'un questionari

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -
Nombre de respostes: 3

A l'hora de voler corregir les preguntes d'un questionari que s'han fet manualment, abans anava a:

Questionari---->resultados---->calificaciones manuales

i des d'aquí podia veure totes les preguntes dels alumnes, i anar-les puntuant. 

ARa, quan faig aquest pas, em surt "Error en la base de datos" i no em deixa continuar. 

El link al questionari seria:

http://agora.xtec.cat/col-vedruna/moodle/mod/quiz/report.php?id=90911&mode=overview

Col·legi Vedruna , Terrassa

Curs: 3r Eso Lengua Castellana 2016-17

Questionari: Al tema 1, "Examen Tema 1 2017"


Gràcies

PD. Acabo d'observar que el problema té a veure amb els grups. Si ho faig sense seleccionar grups, no hi ha problemes -em surten tots barrejats, és clar-. És quan intento corregir per grups que no ho reconeix. Per informació, us explico que vaig fer els grups amb l'opció "Elección de grupo" que ells mateixos van fer. Pot haver algun problema per això?

En resposta a CARLOS MELERO DE LA CRUZ

Re: Problemes amb les calificacions manuals d'un questionari

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Carlos,

Gràcies al teu comentari hem pogut detectar una incompatibilitat amb la base de dades. La configuració del teu qüestionari és correcta i l'opció d'Elección de grupo també.

Intentarem que quedi solucionada a la propera pujada d'octubre, però de moment hauràs de revisar les preguntes per cadascun dels alumnes.

Disculpa les molèsties.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Problemes amb les calificacions manuals d'un questionari

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -
Gràcies, Isabel,


Saps quan fareu aquesta pròxima pujada? Si no puc treballar els questionaris organitzats en grups, es fa molt difícil fer el trespàs de notes, i gestionar els resultats. 


Gràcies

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Problemes amb les calificacions manuals d'un questionari

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -

Hola Isabel,


La base de dades continua donant problemes. Saps quan es solventarà el problema amb la incompatibilitat de la base  de dades? Quan es farà aquesta pujada d'octubre que em vas dir?

Gràcies!