Fòrum Treballs de Recerca

Fòrum Treballs de Recerca

per Paula Lopez Serentill -
Nombre de respostes: 0

El dijous passat la Laura Jiménez va presentar el seu Treball de Recerca  "QRoute: Descobrint Sant Feliu de Guíxols" al III Fòrum de Treballs de Recerca del Baix Empordà. La Laura va fer una excel·lent presentació rebent nombroses felicitacions. Des d'aquí també volem felicitar-la pel treball ben fet i la bona presentació que va fer. A continuació us deixem el resum del seu Treball de Recerca:

"Avui en dia, qui no ha vist un cartell publicitari amb un quadrat de color blanc i negre amb requadres més petits dins? Però, què són i com funcionen? Aquestes preguntes em van fer decidir el tema del meu treball de recerca. per respondre aquestes preguntes vaig passar per diversos àmbits. El meu treball de recerca, doncs és interdisciplinari: toca branques tant diferents com les matemàtiques, la informàtica, la tecnologia, les socials, la història o l'anglès. La primera part del treball fa referència a tota la vessant interna i de funcionament dels codis QR. L'objectiu principal d'aquesta part era entendre el funcionament dels codis des d'un punt de vista matemàtic, tecnològic i informàtic: com es programen, com es llegeixen, quina informació emmagatzemen, etc. La segona part del treball està dedicada al disseny i confecció d'una guia turística de Sant Feliu de Guíxols utilitzant els codis QR. El seu objectiu era poder posar en pràctica els codis QR per veure la seva funcionalitat i utilitzar els coneixements adquirits en la primera part, en una eina útil per la meva ciutat."