Bon dia a tothom,
com ja sabeu aquest any, des de l'Equip Crònica, estem fent entrevistes tant a professors com alumnes que arriben nous a l'institut perquè tothom els conegui.
Ara us deixem amb l'entrevista feta per Jonathan Toro Ramírez a l'alumne Daniel Guzman, de 2n d'ESO B, que s'ha incorporat aquest any per primer cop al nostre centre.
Benvingut!!

On vas néixer? En quin any? Vaig néixer en Porto Cristo, Mallorca, l'any 2004.
Què vas pensar o què vas sentir quan vas entrar per la porta de l’institut el primer? Vaig pensar que era molt gran i espaiós, sobretot em van sorpendren els dos patis i la cantina.
Quan eres petit que volies ser de gran? M'agradaria ser arquitecte, ja que el meu pare volia ser això i no ho va poder ser.
Què fas quan surts de festa amb els teus amics? Jugar a videojocs o anar a centres comercials i visitar algunes botigues.
Descriu amb una paraula aquest institut: Espaiós.
Quin és el teu plat preferit? Hi ha molts menjars que m'agraden, per exemple, els espaguettis, però sobretot m'agrada la lasanya: és la meva preferida!!
Has trobat l’amor en aquest institut? No, però estic enamorat bojament d'una noia de la meva classe, però no m'atreveixo a confessar-li-ho.
Explican’s una afició que tinguis: faig Kick Boxing en un gimnàs de Santa Coloma i m’ho passo molt bé, em treu l’estrès.
T’agrada escoltar música? Quin tipus de musica? Sí, m'agrada, m'agrada! La música que més m'agrada és la música pop, i les cançons clàssiques dels 80 i 90.
T’agrada llegir? Sí, llegeixo molt. Sobretot els llibres de comèdia i aventures. Em sento molt bé quan llegeixo.
Quin llibre recomanaries llegir? Per què? Maldito Karma. Recomano aquest llibre perquè és molt divertit i el recomano pels joves.
Hi ha algun llibre que no t’hagi agradat gens? Per quina raó? El d'Història, perquè m'avorreixen.