Avui diumenge la cançó del dia l'envia Mònica Febrer, cap de Departament d'Arts Plàstiques. Es titula "Homenatge a Kalala".
Aquest és el text que Mònica ha adjuntat per presentar-la.
Aquests dies tot el món hem d'estar més units que mai. ...Aquests dies i sempre, però, malauradament, tots hem pogut percebre que per part d'alguns polítics i de la Unió Europea hi ha una visió territorial de la por i del patiment i un fre a posar mesures i prendre decisions de forma global.
Això m'ha fet pensar amb la cançó d'en Tiken (un cantant que vaig conèixer gràcies a Kalala, un amic de Gàmbia, que va morir l'any passat).
La cançó parla d'aquestes estratègies de "mercat"geogràfic, polític i anti humanitàries basades en el poder capitalista.
Malgrat tot això, n'estic convençuda que aquesta terrible experiència de la Pandèmia portarà coses positives com fer-nos més humils a tots i més empàtics o, si més no, en donarà aquesta possibilitat.
Salut per tots.