El divendres 5 de febrer els alumnes de 1r d’ESO van anar a les pistes d’atletisme d’Antoni Amorós per fer unes activitats esportives. Quan vam arribar, els monitors ens van explicar una mica com anava tot això, ens van dir quina mena d’activitats faríem i ens van explicar que ens podíem apuntar a classes d’atletisme allà mateix.
El primer que vam fer va ser dividir el grup en dos, un amb cada monitor. Vam fer estiraments i vam escalfar mentre ens explicaven com era d’important que féssim aquestes dues coses.
Vam fer quatre activitats:
-Llançament de pes: es tracta de llençar una bola ( 3kg nois, 2kg noies ) el màxim de lluny possible a un terreny d’arena. Aquesta és una de les més xules. (Per al meu gust ).

-Salt de longitud: es tracta d’anar corrents, donar un salt i arribar el més lluny possible. Aquesta també em va agradar molt.

-Velocitat: aquesta prova consistia en arribar el més ràpid possible a la meta, però cada vegada ens possavem la línia de meta més lluny. Aquesta és la que menys em va cridar l’atenció.
-Una cursa de 2,5 voltes a la pista: era una cursa amistosa entre nosaltres per passar-nos-ho bé, va ser la més cansada de totes. A mi va ser la que més em va agradar perquè era un desafiament aguantar tota la cursa sense parar.
Cronista: Jacinto Cano Martínez, alumne de 1r d'ESO C
Fotografia: Ferran Estruch, professor d'Educació Física