QUÈ ESPEREU DE 5è?

QUÈ ESPEREU DE 5è?

von gelöscht -
Anzahl Antworten: 15

A continuació tens la pauta amb les parts que ha d’incloure el teu text. Recorda que només és una base d’orientació però que tu pots afegir tot el que vulguis.

Ha de ser un text complet, ben estructurat i coherent. De ben segur que si recordes (i revises) els criteris a l’hora de textualitzar, obtindràs una producció escrita ben elaborada i adequada al nivell de 5è. No vulguis córrer, paciència, concentració i endavant!

TEXT EXPLICATIU SOBRE CINQUÈ

1. Títol: Us podeu inventar un títol que resumeixi el que per a vosaltres significa formar part ja, de Cicle Superior. 

1. Introducció/presentació: Ha d’estar escrit en futur. Ex: L’any que ve anirem a cinquè. Estic una mica nerviós/sa (com ens sentim)...

1. Caixes d’investigació: Podem explicar QUÈ creiem que són les caixes, quina caixa ens agradaria fer (o quina no), si coneixem alguna, per què la coneixem...

1. Reptes d’investigació: M’agradaria fer un repte que contestes la pregunta... perquè... M’agradaria saber sobre...

1. Què volem aprendre?: Vull saber la diferència entre la colònia i el perfum... Vull aprendre a dividir... M’agradaria saber... per què... em va quedar pendent l’any passat fer la pregunta....

1. Fer propòsits de millora personals: Podem parlar d’aspectes d’actitud i comportament. Ex: A cinquè intentaré... Sé que és molt important estar atent... Aquest curs m’he adonat que...he descobert sobre mi...i crec que a cinquè podré esforçar-me en...

1. Altres

1. Conclusió/tancament: Així doncs... Per concloure... M’agradaria dir que...

Ara, us convido a compartir les vostres respostes i pensaments al fòrum. Recordeu que també podeu respondre els comentaris dels vostres companys i companyes. Endavant!

Als Antwort auf gelöscht

Re: QUÈ ESPEREU DE 5è?

von Lucas Lozar Ondono -

LOS   MAYORES.

Para my 5e sera el primer año que empiezo  ciclo superior.

Habran  muchas cosas nuevas como las cajas, tenemos que dejar los ambients.

Todo sera mas dificil y abanzado,  multiplicaciones ...

Tenemos que dar un paso a otro nivel ja es a 5e o a 6e.

Sera dificil para algunas  personas y otras se van.

Espero que la Marta siga  con nosotros y si no que disfrute tot lo que puedas. te echare de menos.

Als Antwort auf Lucas Lozar Ondono

von Laia Aguilar Gracia -
CICLE SUPERIOR

Per mi 5e crec que serà un nou viatge per a tots/es, serà tot diferent per nosaltres i cada vegada el nivell de aprendre es fara més gran, la dificultat de projectes
serà més difícil, tot el que em aprés cambiara de forma i és fara més i més gran, pero aprendrem més coses.
El que si serà difícil és dir adéu a alguns amics o amigues nostres, serà difícil no trovarnos-los a clase ni al pati, no tornarlos a veure, això és el més difícil,
per això a tots i totes que l'any que be no estiguem junts li dono un fort peto i una gran abraçada,
i a tu tambe Marta!!!.
MOLTES GRACIES PER SER COM SOU.
Als Antwort auf Laia Aguilar Gracia

von Eric Martinez Bascompte -
ARA JA SEREM ELS GRANS!!!

L'any vinent sere cicle superior. Per a mi cicle superior significa una gran responsabilitat perque ja começarem a fer les caixes i aumetarem la dificultat de l'escola.
Tambe necessitarem més l'ordinador i farem més moodle.
M'agradaria aprendre més coses sobre la contaminació del tabac i ensenyar a les persones que fumen els seus efectes.
Marta espero que l'any vinent estiguis amb nosaltres i espero que ens retrobem tots, si no a l'escola en qualsevol altre moment.
ERIC
Als Antwort auf Laia Aguilar Gracia

von Amira Moral González -
yo querec que 5enque seranun cosas novas un nou viatge per a nusaltres un mon diferent no es com sicla mija ya sererem siqule superior serem els 2 grans de la escole emezem caixes, exsamans sera mes difisil el pruses mes dificultat per aprendra sera una clase nova tendrem que llegi llibres mes grans no comics caixes tendrem que estudia per les caixes fe mes deures els deures no seran tan fasils com a 4t totes les setmanes tindrem deures i a lo migo seran els deues per el dimars i estem a dilluns no dexaran tans dies per fe els deures sera un repte dificil pasem a cicle superior
Als Antwort auf gelöscht

von Vega Alvarez Alcalde -
L'ARRIBADA A 5è

L'any que ve aniré a cinquè .Estic contenta, però a la vegada trista perquè ens faltarà menys per acabar l'escola.
Jo crec que les caixes d'investigació serveixen per aprendre coses noves .
També m'agradaria aprendre nous reptes interessants.
Aquest any vull aprendre a dividir amb nombres grans i posar accents .
També m'agradaria millorar l'escriptura.
Així doncs, el que jo m'espero de 5è és que ens ho passem molt bé que ens divertim, que tinguem molts bons moments junts i que riguem molt.
Als Antwort auf gelöscht

von Daniela Testuri Milan -
Jo crec que sinque es una nova etapa que se suma a la nostra vida i serem mes grans els 2n mes grans i comencarem a posarnos nous reptes i tindrem mes responsavilitats tambe comenarem a afegir noves estrateges tambe comencarem a pensarnos laes cosesdues vagades (el cotxe de la Lola) cada vegada farem mes canvis. Avran coses que no ens agrdi tant ( els deures) pero estic segura que sera una aventura que la podrem superar junta tota la classe. Que tingeu bon estiu
Als Antwort auf gelöscht

von Naia Pena Gómez -
L'arribada a cicle superior

L'any que be anirem a cinque, estic emocionada perque anirem a cicle superior i no sera com 4rt, tambe estic trista perque potser no estem amb la Marta.
A 5é es fan les caixes d'investigació, que es fan en grups de 2,3,4 o 5.
A 5é vull aprendre a dividir i saber mes estrategies.
A 5é intentare estar mes atenta a la clase.
Marta si no estem amb tu et desitgo un molt bon estiu i moltes abracades.
GRACIES PER SER LA CLASSE QUE SOU
Als Antwort auf gelöscht

von Carlota Atero Canedo -
JA HEM ARRIBAT A L'ÚLTIM CICLE!

D'aquí poc començarem 5è, el temps a l'escola se m'ha passat molt ràpid i em posa una mica nerviosa pensar que només ens queden dos cursos per acabar l'escola.
Jo crec que a cada caixa farem una investigació diferent i a cada investigació que fem ens posaran un repte per aconseguir. El repte que m'agradaria investigar, és sobre: l'univers, perquè m'agradaria investigar... els planetes, l'espai, les estrelles, els cometes,etc. Tambe m'agradaria investigar alguna cosa relacionada amb l'oceà.
A 5é personalment vull millorar: intentar no distreure'm quan un company/a està parlant, parlar més a les converses, etc.
Per acabar, desitjo que passeu molt bones vacanses!
Als Antwort auf gelöscht

von Takashi Berlanga Kawamoto -
Som grans !!!!!!!!!!
Estic impacient perque vull jugar amb els meus amics. Estic pensant com seran les caixas d´investigació. M'agradaria fer una caixa de ciencies o de menjar perque podria tastar menjars i cuinaria millor. M'agradaria fer un repte que contestes la pregunta de perquè el cel es blau vull saber sobre aixo perqué ara he vist la finestra i m’ acaba d'ocorrer. Vull saber multiplicar amb decimals. Vull millorar la lletra i aprendre lletra lligada. Per concloure tinc moltes coses que aprendre i vull anar a cinqué.
Als Antwort auf gelöscht

von Leah Serrano Quintana -
¡ EMPEZAMOS 5º !
Ahora vamos a comenzar 5º
vamos a tener una nueva etapa de nuestras vidas y creo que hay que aprovechar esta edad porque estamos en la pre adolescencia y estoy triste porque pienso que luego cuando tengamos otra edad no seremos la misma persona que ahora
pero estoy contenta por vivir esta experiencia de 5º!

Y me gustaría mucho aprender otras palabras 
saber otras estrategias de aprendizaje etc...
y me gustaría saber sobre escritura o sea la letra i nuevas palabras, me gustaría saber sobre dibujo pintura y cosas que se relacionan con el arte. tengo ganas de empezar!

GRACIAS POR LEER !
Als Antwort auf gelöscht

von Mia Munoz Parisé -
ALLO QUE SOM I SEREM

Per mi 5e no es nomes un nou curs, es una nova etapa, un nou cami… 5e ens dona l’entrada a cicle superior. Els nostres anys ja ocuparan mes de les dues mans, donarem l’estirada… ja no farem ambients, farem caixes. Ara la cantania sera el que treballarem a musica, no farem petits reptes.
5e l’hem de gaudir i disfrutar perque es el nostre penultim any, la nostra penultima jornada poetica, la nostra penultima classe. Aixi que ho hem d’aprofitar. 

BON ESTIU!
Als Antwort auf gelöscht

von Alvaro Tellado Miguel -

Jo no estic nervios de estar en cicle superior.
Jo crec que les caixes son unes caixes amb material per investigar alguna cosa. No conec ninguna caixa i no puc triar quina caixa m'agradaria.
Aquest curs tinc que escoltar mes i pusar mes atencio. Crec que a 5é tindre que esforçar-me mes.
Fins aviat
Als Antwort auf gelöscht

von Hector Torruella Crespo -
GRANS I AVANÇATS

Grans i avançats, crec que és el que serem en 5è.

En la meva opinió, cicle superior és un dels cursos més importants del cole, per molts motius com per exemple, comencen els exàmens, encara farem més deures, deixem els ambients i comencen les caixes d’investigació, la cantania i moltes més coses.

El repte que m’encantaria treballar i aprendre és la tecnologia o el cinema. També voldria saber perquè la fruita surt de la flor o si les formigues tenen cor...

Com a propòsit de millora personal intentaré cantar millor.

En conclusió crec que ens agradarà 5è!
Als Antwort auf gelöscht

von Mar Iglesias Garcia -
5è serà una gran responsabilitat.

Demà començaré 5è. No tinc moltes ganes de que s'acabi l'estiu.
Les caixes d'investigació m'imagino que son per investigar i fer experiments sobre temes. M'agradaria una caixa d'investigació de com preparar un viatge i de con fer un videojoc.
M'agradaria aprendre moltes coses sobre animals.
Aquest curs m'esforçaré més i prestaré més atenció.
Fins demà!
Als Antwort auf gelöscht

von Marc Capilla Jimenez -
CICLE SUPERIOR

Ja portem 2 dies a cicle superior la professora no a sigut la Marta pro a sigut l'Agus encara ens estem coneixen.
Jo espero començar le caixes que es el que mes ilusio en fa.
La caixa que mes me ilusio en fa es la del pa.
Estem a cicle superior i es mes nivell hi ha que prestar mes atencio i parla mes.
Per concloura tinc moltes ganes de al nou material.
FINS DEMA