SAFAREIG
Tema | Nom | Descripció |
---|---|---|
Pantalles: que no t'enganxin. Especial Info K | ||
RECOMANACIONS PER L'ESTIU | El Pau ens recomana lectures per l'estiu. Info k | |
Supercampus cinquè i sisè | ||
JORNADA POÈTICA: migracions | Especial Neus Català- Info K | |
Ser refugiats | http://<iframe src="https://www.ccma.cat/video/embed/sx3/5772915/" allowfullscreen scrolling="no" frameborder="0" width="500px" height="281px"></iframe> |
|
Història de'n Bara | ||
La Nada ens explica la seva història | ||
L'Alisa i en Vova ens parlen de la guerra a Ucraïna | ||
Mail art o art postal | ||
Documental memorias del Sevillano | ||
El llarg viatge del Sevillano | ||
Corrandes d'exili | ||
CANTÀNIA 2024 | 1. El vaixell més gran del món | |
2. A la deriva | ||
3. Terra ferma | ||
4. Explorant l'illa | ||
5. Supervivència | ||
6. Una fulla de palmera | ||
8. La factoria de cocos | ||
9. La reina de l'illa | ||
10. Treballar sense descansar | ||
11. Esgotats | ||
14. Quin desastre | ||
15. Això era un paradís | ||
17. La tempesta | ||
18. Res és impossible | ||
19. 20. Salvats | ||
REPTE EL VIATGE-MINI TRANSAT | El viatge de Dusminguet | |
Itaca | ||
Els vikings a Amèrica fa 1000 anys | ||
PAISES PRODUCTORES DE CACAO | ||
LECTURA PRODUCTORES DE CACAO | ||
TALLER D'ESCRIPTURA | COMPRENSIÓ ORAL CACAU | |
SEPARAR I COMPTAR SÍL·LABES | ||
L'apòstrof | ||
Apòstrof i contraccions | ||
Escriure haikus | ||
Haikus (ejemplos) | ||
ORTOGRAFIA | Recorda escollir els aspectes ortogràfics que necessites reforçar. |
|
Entrena't per llegir | ||
RACONS MUSEU MARÍTIM | VÍDEO COORDENADES | |
Info k mapes | ||
HISTÒRIA DELS MAPES | ||
Como se midió la tierra por primera vez (Eratostenes) | ||
¿Cómo se separa el tiempo en a.c. y d.c.? | ||
Los años antes y después de cristo | ||
MATEMÀTIQUES | Ejercicios división | |
EINES PER APRENDRE ESTRATÈGIES EFICIENTS | Aquí tens el full compartit a l'aula amb les estratègies eficients treballades per desenvolupar el càlcul mental: Per poder aplicar les estratègies de càlcul mental més eficients hem estat reflexionant sobre les propietats dels nombres i les relacions entre ells. Per tal de millorar l’agilitat en aquest tipus de càlcul, a continuació tens un resum de les estratègies que pots consultar juntament amb el full de registre matemàtic que estem elaborant a classe, on tens per exemple els percentatges o com dividir o multiplicar per 0,5 o 0,25. Tens a més, un recull d’activitats per a què siguis conscient de com les apliques i que al llarg del curs anirem ampliant. SUMAR O RESTAR 9. T’IMAGINES QUE ÉS UN 10 (Ex: 38+9 → 38+10-1=47) (Ex: 71-9 → 71-10+1=62) SUMAR O RESTAR 11. T’IMAGINES QUE ÉS UN 10 (Ex: 38+11 → 38+10+1=49) (Ex: 78-11 → 78-10-1=67) SUMAR O RESTAR 12. T’IMAGINES QUE ÉS UN 10 (Ex: 38+12 → 38+10+2=50) (Ex: 78 -12 → 78 - 10 - 2 = MULTIPLICAR o DIVIDIR PER NOMBRES SEGUITS DE ZEROFAS L’OPERACIÓ I LI AFEGEIXES O TREUS ELS ZEROS QUE HI HAGIN. (Ex: 497 x 10= 4970 / 897 x 100=89700 / 654x1000=654000) 200:10=20 200:100=2 200:1000=0,2MULTIPLICAR PER 2 FES EL DOBLE 450 X 2 = 900 800 X 2 = 1600 730 X 2 = 1460 MULTIPLICAR PER 4 FES EL DOBLE DEL DOBLE 450 X 4 = 1800 800 X 4 = 3200 730 X 4 = 2920 |
|
RELACIONAR MULTIPLICACIONS AMB DIVISIONS | ||
ESTIMAR / ARRODONIR PER CALCULAR RÀPID | ||
AFEGIR I TREURE ZEROS | ||
PRACTICA LES TAULES DE MULTIPLICAR | ||
DOBLES I MEITATS | ||
CÀLCUL MENTAL | T'he adjuntat un àudio amb 10 problemes de càlcul mental .Cada problema l'he gravat 3 vegades, després de cada problema pots apretar la pausa. És una activitat pensada per utilitzar el càlcul mental, és important que siguis conscient de quina estratègia has fet servir per poder compartir-las en la sessió de posada en comú. Si ho necessites la pots apuntar. |
|
DECIMALS | ||
Com treballem els percentatges a l'escola? | ||
VÍDEOS EXPLICACIÓ TREBALL DE FRACCIONS | En aquest document tens uns vídeos per entendre què són les fraccions i quina utilitat tenen. |
|
Tipus d'angles | ||
Clasificar triangulos | ||
Sistemes de numeració | ||
TAULA RODONA | EL CONSENTIMIENTO | |
Nos tratamos bien | ||
CAIXES D'INVESTIGACIÓ | Punt de Control | |
Guió informe caixes | ||
model informe buit |