|
Introducció general |
En aquesta pàgina s'introdueixen els continguts a treballar: - Descripció d'una situació o problema del nostre entorn
- Pregunta motivadora
- Vídeo
- ...
Es presenta el pla de treball que hauran de seguir
|
|
CIÈNCIES NATURALS 1r TRIMESTRE |
Introducció del tema |
El desencadenant d'aquest tema es formula a partir de la
conversa entre dos germans que van d'excursió al riu. Allí, es troben un cuc de
terra que dona lloc a tot un seguit de preguntes i respostes entre els germans.
El fil conductor del tema continuarà amb la pregunta final.
Els principals continguts que es treballaran seran:
* Semblances i diferències entre els éssers vius i éssers
inerts.
* Les funcions vitals dels éssers vius.
* La cèl·lula i tipus de cèl·lules.
* El microscopi. |
|
REPASSEM EL QUE NO RECORDEM ! |
Conceptes bàsics a recordar si l'avaluació inicial no és superada. |
|
ESSERS VIUS |
|
|
CIÈNCIES SOCIALS 1r TRIMESTRE |
Introducció del tema |
- Presentació del tema als alumnes
- Descripció general de les activitats que hauran de fer
- Pla de treball del tema
La primera activitat que realitzareu serà escoltar una cançó anomenada " Cançó de la prehistòria ". Després, fareu un joc de preguntes i respostes però cal estar ben atent a l'audició. |
|
REPASSEM EL QUE NO RECORDEM !! |
A l'inici del tema teniu una avaluació inicial,. Els alumnes que no la superin caldrà que assoleixin els continguts principals que us presentem en aquestes pàgines. |
|
FA MILIONS D'ANYS ... |
|
|
LLENGUA CATALANA : TEMA 1 |
Introducció general (per a l'alumnat) |
|
|
Introducció del tema |
|
|
Per què fem una avaluació inicial? |
|
|
FEM LA REVISTA DE L'ESCOLA: conceptes clau, ortografia, lèxic i gramàtica |
|
|
Activitat 2. La notícia |
|
|
Activitat 5. L'accentuació |
|
|
Activitat 8. Analitzem una notícia |
|
|
Activitat 10.1 Exercicis d'article contracte |
|
|
Base d'orientació notícia |
Segueix aquesta base d'orientació per elaborar la teva notícia. |
|
LLENGUA CATALANA TEMA 2 |
Introducció del tema |
|
|
TEXT INSTRUCTIU: conceptes claus, ortografia, gramàtica i lèxic |
|
|
Activitat 2. Comprensió lectora: recepta de cuina |
|
|
3. Elements gramaticals del text instructiu |
|
|
Activitat 3.1 Els pronoms febles forts. Aprenem |
|
|
Activitat 3.2 El present d'indicatiu. Aprenem i practiquem |
|
|
Activitat 3.3 Verbs en imperatiu. Aprenem i practiquem |
|
|
Activitat 4. El text instructiu |
|
|
Activitat 7. Els signes de puntuació |
|
|
EDUCACIÓ FÍSICA |
Introducció al curs per l'alumnat |
|
|
Per començar... |
|
|
Per fer vídeos de pel·lícula. |
|
|
Ritmes a flor de pell. |
|
|
Crea les teves pilotes de malabars. |
|
|
Ja li anem agafant el "truquillo". |
|
|
Atenció, atenció! |
|
|
Nivell Màster! |
|
|
PLÀSTICA TEMA1 |
Introducció general (per a l'alumnat) |
|
|
Introducció del tema |
|
|
Llibre : Parlem d'art urbà |
|
|
PLÀSTICA TEMA 2 |
Introducció del tema |
|
|
Llibre : El grafiti com a eina comunicativa |
|
|
PLÀSTICA TEMA 3 |
Introducció del tema |
|
|
Llibre : Sticker Art |
|
|
Muralisme |
|