1. CIRCUITS

JUGUEM TREBALLANT ELS COLORS

Hola famílies,

Us proposem treballar els colors de manera divertida a través de circuits que podeu confeccionar, de manera molt fàcil.

INDICACIONS

VARIANTS

Amb cinta aïllant, o d’altra classe, de diferents colors, tracem unes línies al terra de casa les podem fer tantes formes i tant llargues com vulguem; desprès podem inventar tantes maneres de resseguir-les com ens vingui de gust, aquí unes quantes.

Una altra alternativa, si no tenim cinta de colors, és fer els circuits amb cinta carrocero, de pintor, i reseguir-los amb un rotulador una mica gruixut del color que estimem.  

 

·         Un peu darrere del l’altre seguint sempre el mateix color, primer un i després altre color.

·         Passar cada color d’una manera diferent: un color, de puntetes, un altre de costat, i un altre d’esquenes.

·         Fer fitxes de cartró del mateix color de les línies i seguir la línia del color corresponent empenyent-les a poc a poc.

·         Pintar tubs de paper de wc dels mateixos colors i fer lo mateix que amb les fitxes però rodant sobre la línia.

circuit colors

Igualment, fem un circuit al terra i amb una pilota del mateix color que el circuit, l’anem fent empenyent la pilota amb el peu.

Podem fer de diferents colors i, si no tenim pilota, podem pintar un paper del mateix colot que les línies, fem una bola i ja ho tenim!

 circuit pilota