Operacions combinades fraccions amb correcció

Operacions combinades fraccions amb correcció

per Marc Descals -
Nombre de respostes: 5

Hola tinc un problema amb les operacions combinades fraccions amb correció, que es que no em va a l'hora de passar la pagina, algu mes li pasa, algu sap com arreclar-ho?

En resposta a Marc Descals

Re: Operacions combinades fraccions amb correcció

per Lia Alsina Virgili -

Marc, a mi també em passa. Però no he averiguat que puc fer per a obrir-ho.

En resposta a Lia Alsina Virgili

Re: Operacions combinades fraccions amb correcció

per David Olivar -

Marc, Lia i Marta. A mi també em passava, però després de clicar diverses vegades sobre la flexta i no veure reacció per part del programa, vaig reiniciar (Ctrl+R o F5) la pàgina. Poc després de fer un parell de clics se'm va obrir correctament la pestanya de problemes.

Això sí, desconec si depèn de la connexió, ja que a mi em va funcionar bé a l'escola.

Podeu provar de reiniciar la pàgina; i si no hi ha solució ho parlem amb la Núria.

En resposta a Marc Descals

Re: Operacions combinades fraccions amb correcció

per Marta Buyreu -
A mi també em passa com la Lia i el Marc, però jo el primer quan vaig voler mirar els problemes per veure com eren em va anar, i després quan vaig voler tornar a passar en els problemes ja no em va anar
En resposta a Marta Buyreu

Re: Operacions combinades fraccions amb correcció

per Alba Almoguera -

A mi també em passa, Marta, Marc i Lia, i no se que fer. Sobre el que ha dit el David, jo ho vaig intentar fer i no es passava la pàgina però ho tornaré a intentar.