divendres, 29 de març 2024, 07:44
lloc: Portal de suport d'Àgora-EIX
Curs: Portal de suport d'Àgora-EIX (Suport d'Àgora-EIX)
Glossari: Preguntes freqüents
MOODLE: Què cal fer si un usuari/ària no pot accedir a algun dels llibres digitals d'un proveïdor de continguts? | ||
---|---|---|
En principi, si heu configurat correctament el mòdul de Marsupial, donat d'alta el proveïdor, descarregat els seus llibres i assignat les credencials que us ha fet arribar, tot hauria de funcionar correctament. Si en algun cas detecteu que alguna persona no pot accedir a un llibre d'un proveïdor, podeu seguir els passos següents per comprovar si les credencials són vàlides:
Sigui quin sigui el resultat de la prova anterior, la recomanació és que, si alguna persona té problemes per accedir a algun dels llibres, contacteu amb el proveïdor de continguts i li feu arribar la informació obtinguda perquè el més probable és que hi hagi algun problema amb les credencials facilitades.
Recordeu que a la pàgina "Quins proveïdors de continguts s'han provat a Àgora amb el mòdul de Marsupial?" podeu consultar la llista d'editorials que s'han validat a Àgora així com els resultats obtinguts.
|