dimecres, 24 d’abril 2024, 07:41
lloc: Portal de suport d'Àgora-EIX
Curs: Portal de suport d'Àgora-EIX (Suport d'Àgora-EIX)
Glossari: Preguntes freqüents
MOODLE: Què he de fer per solucionar els problemes relacionats amb l'actualització a la versió 1.9.5? | ||
---|---|---|
Si en executar l'actualització de Moodle per fer el canvi de versió a la 1.9.5 us apareix algun error us recomanem que llegiu el text següent per tal de facilitar-nos la gestió de les incidències als administradors dels serveis Àgora i poder dedicar més esforços a localitzar i solucionar els problemes detectats:
1408: ORA-01408: such column list already indexed ADOConnection._Execute ( CREATE INDEX mluser_idn2_ix ON mluser ( idnumber ), false ) % line 775, file: adodb-oci8.inc.php Tingueu en compte que, abans d'accedir a aquest Formulari contacte SAU primer haureu d'entrar al portal amb el vostre nom d'usuari i contrasenya.
Per últim, recordeu que podeu treballar amb normalitat amb els espais Moodle que han fallat durant l'actualització si seguiu el següent consell:
|
MOODLE: Com puc controlar els problemes de l'enviament de correus? | ||
---|---|---|
Moodle ofereix la possibilitat de comunicar les novetats als usuaris mitjançant missatges de correu electrònic. Quan hi ha problemes en l'enviament d'algun d'aquests missatges, Moodle pot enviar una notificació (en anglès) explicant els possibles motius de l'error. Per rebre aquestes notificacions d'error cal haver configurat els paràmetres de correu correctament i configurar el paràmetre Correu de suport (supportemail) amb l'adreça desitjada. Com que es poden arribar a rebre moltes notificacions es recomana fer servir una de les següents opcions:
Com puc saber què passa?Primer de tot, haureu de comprovar el remitent del missatge:
This is an automatically generated Delivery Status Notification Delivery to the following recipient failed permanently: adreça_inventada@nospam.com Technical details of permanent failure: Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 Requested action not taken: mailbox unavailable (state 14). Reviseu el text del missatge anterior per detectar si el problema és permanent o temporal. En cas de ser permanent, caldrà buscar la solució segons la resposta que tingueu marcada en negreta:
|