Problema amb els emails

Problema amb els emails

per Ramon Masip Treig -
Nombre de respostes: 6
Tenim un problema amb els emails, resulta que si vull enviar un correu als participants d'un curs a travès del moodle de l'àgora, sembla que tot funciona però els correus no arriben, així com tampoc arriben correus als participants que estan subscrits a un fòrum, he estat remenant tot i no trobo res estrany. Els correus que sí arriben són els que envia l'àgora quan hi ha una nova inscripció per la qual cosa no esbrino qué passa?
Em podeu ajudar a resoldre la qüestió.

Gràcies
En resposta a Ramon Masip Treig

Re: Problema amb els emails

per Gemma Casanovas -
A nosaltres, al CEIP Lanaspa-Giralt ens passa el mateix. Alguns dies ningú rep res, la gent nova sempre i hi ha hagut altres cops que un mateix correu ha arribat fins a 10 vegades!
Espero respostes més esperançadores.
Maria Casanovas
En resposta a Gemma Casanovas

Re: Problema amb els emails

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!!
Us recomanem que llegiu la resposta que vam enviar a aquest fil del fòrum. En el teu cas Maria tot sembla correctament configurat i, per tant, els correus que no rebeu segurament és perquè l'usuari/ària té configurada alguna adreça hotmail. En canvi, pels correus que arriben fins a 10 vegades ens aniria bé que ens diguessis exactament quins tipus de correus són (ja que potser arriben tantes vegades perquè els usuaris fan més d'una vegada alguna cosa). Ens pots donar informació més concreta sobre els casos en que els usuaris reben més d'una vegada el mateix correu?
Bezos, abrasos i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problema amb els emails

per Gemma Casanovas -

Hola Sara,

els correus, que en aquest moment tinc constància, que arrben més d'una vegada sòn els dels participants Anna Gil Ballester i Lourdes Crosellas Gros. Pot ser que n'hi hagi més. l'adreça del Moodle:

http://agora.xtec.cat/ceiplanaspa/moodle/mod/forum/discuss.php?d=1041

Aprofito per dir-te que jo mateixa amb el nom (Gemma Casanovas Coma) en un altre moodle,des de fa un mes aproximadament, també estic rebent els correus per duplicat, L'adreça és:

http://agora.xtec.cat/se-vallesoccidental2/moodle/course/view.php?id=41

Gràcies per l'interès,

Maria Casanovas

En resposta a Gemma Casanovas

Re: Problema amb els emails

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Maria!
Hem vist que tant en el cas de les persones que ens comentes (Anna i Lourdes) com en el teu teniu activada l'opció Assumptes (només correu diari amb els assumptes) a l'opció Tipus de resum de correu del vostre perfil (que és la nostra recomanació). Per tant, el nostre dubte és: rebeu X vegades el missatge amb el resum diari o bé el tema del fòrum que té més d'una intervenció nova apareix més d'una vegada al missatge? Per exemple, en el cas d'aquest fil l'altre dia jo vaig rebre un únic missatge amb el contingut següent:

agora -> Fòrums -> Fòrum Àgora-MOODLE -> Problema amb els emails

Problema amb els emails per Ramon Masip Treig - dimarts, 3 novembre 2009, 16:57
Re: Problema amb els emails per Gemma Casanovas - dimarts, 3 novembre 2009, 22:05

Us passa això o esteu rebent més d'un cop aquest missatge de resum?
Bezos, abrasos i fins ara!!
Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problema amb els emails

per Gemma Casanovas -

Hola Sara,

el que ens passa realment és que rebem més d'un cop l'avís diari del missatge de resum, el mateix dia i a la matixa hora.

Gràcies.

En resposta a Gemma Casanovas

Re: Problema amb els emails

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Gemma!
Ens podeu passar el contingut exacte d'aquests correus que esteu rebent més d'un cop al dia? Amb que ens envieu un mateix missatge dues o tres vegades ja ens servirà per fer-nos una idea d'on pot estar el problema. Ens aniria bé, a més del text, que ens diguéssiu l'usuari/ària que l'ha rebut així com el dia i hora en que es va rebre (per intentar buscar-ho als logs).
Bezos, abrasos, gràcies i molt bon cap de setmana!
Sara