Problemes amb fitxers de retroacció

Problemes amb fitxers de retroacció

de MIREIA SERRA OMS -
Número de respuestas: 10

Hola a tots, no sabem com configurar que els arxius de retroacció d'activitats els vegin els alumnes.

Segur que és fàcil però no ho sabem veure.


Merci


En respuesta a MIREIA SERRA OMS

Re: Problemes amb fitxers de retroacció

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mireia,

ens pots enviar l'URL de la tasca on voleu configurar-ho per veure on pot estar l'error?

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb fitxers de retroacció

de MIREIA SERRA OMS -

http://agora.xtec.cat/iesdelvoltreganes/moodle/mod/assign/view.php?id=31702


És que passa en tot el curs de ciències  i altres . I no ho utilitzem gaire pq no se'ns penja.

Deu ser una cosa general del nostre moodle. Sembla que ho tenim tot activat però no ser com solventar-ho però  ho trobem molt util i interessant de poder fer servir.


Moltes gràcies per la paciència



En respuesta a MIREIA SERRA OMS

Re: Problemes amb fitxers de retroacció

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mireia,

crec que potser esteu confonent els documenta de retroacció amb el document que s'obre quan aneu a qualificar una tasca.

Els fitxers de retroacció són fitxers que el professor/a pot pujar a la tasca, seria un fitxer que redactaria al seu ordinador i que després pujaria a la tasca. Això sí que funciona correctament i ho trobareu a sota dels comentaris a la retroacció.

Suposo que el que voleu és que el fitxer que us ha pujat l'alumne, el professor l'editi des de la mateixa tasca, oi? en aquest cas heu de fer que l'alumnat pugi el fitxer en format PDF, aleshores es carregarà a la banda esquerra de la pantalla i podreu afegir anotacions, tampons...

Si els fitxers que pugen són ODT o DOCX aquesta funcionalitat de moment no està operativa.

Si accediu a la tasca de l'alumna que sí que ha adjuntat un PDF podreu veure la diferència, es carrega el PDF correctament i es pot editar i desar sense problemes.

Fins ara,

Mònica


En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb fitxers de retroacció

de Rocío De La Espera Mejías García -

En el meu cas, els alumnes m'han pujat un word. Hi he fet les correcciones pertinents i l'he penjat a "Feedback comments" mitjançant l'últim botó "Fitxers". Quan veig el comentari en la retroacció no veig el document pujat. Tanmateix si torno a pujar per a tornar-loa pujar, segueix estant pujat, marqui la casella amb el títol del document o no.

En respuesta a Rocío De La Espera Mejías García

Re: Problemes amb fitxers de retroacció

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Rocío,

ens pots passasr l'enllaç a la tasca que no està funcionant correctament?

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb fitxers de retroacció

de Rocío De La Espera Mejías García -
En respuesta a Rocío De La Espera Mejías García

Re: Problemes amb fitxers de retroacció

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Rocío,

la forma en què has adjuntat el fitxer no permet que l'alumne ho vegi. Si vols afegir fitxers a la retroacció has de marcar el paràmetre següent als paràmetres de la tasca:



Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb fitxers de retroacció

de Laura Navarro Freixes -

Hola. una pregunta l'arxiu que inserim al comentari de retroacció ( en aquest cas PDF pot ser la feina de l'alumne però corregida. 

La podrà obrir l'alumne a qui jo li insireixi? Perquè pugui comparar la seva feina amb la que jo li he corregit. 

A mi quan deso canvis no em permet veure aquest fitxer a on l'he penjat. A ell li sortirà? 

aquí us deixo el fitxer que vull inserir. Gràcies, Per si em podeu ajudar. 

GRàcies,