còpies de seguretat

còpies de seguretat

per JOSE ANGEL CABRERO PICO -
Nombre de respostes: 10

Hola 

estic fent còpies de seguretat dels cursos i em surt a cadascun d'ells l'error que he adjuntat. En principi el curs s'ha restuarat correctament, però em voldria assegurar què és el que hauria de fer per a què no surti


gràcies. 

Fitxer adjunt copia.jpg
En resposta a JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: còpies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose Angel,

no em queda clar si estàs restaurant còpies o fent còpies de seguretat. Ens pots donar més detalls per poder revisar-ho? També necessitaríem l'URL d'algun dels cursos o l'enllaç a una de les còpies (si és que el problema es dóna en restaurar-la) per poder fer proves.

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: còpies de seguretat

per JOSE ANGEL CABRERO PICO -

hola Mònica, 

la còpia la fa "aparentment" bé, però al restaurar surt al final de tot el procés el missatge que he adjuntat. 

La URL d'un dels cursos que he restaurat és: http://agora.xtec.cat/ies-lapobladesegur/moodle/course/view.php?id=206

moltes gràcies

En resposta a JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: còpies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose Angel,

necessitaria la còpia de seguretat, sense ella m'és impossible saber què pot haver donat l'error. Si la còpia ve d'un altre Moodle és possible que hi hagi alguna extensió que no existeix a Àgora i per això falli. Si ens passes una còpia li fem una ullada.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: còpies de seguretat

per JOSE ANGEL CABRERO PICO -

Hola Mònica 

a l'intentar penjar la còpia de seguretat, em diu que excedeix de la grandaria màxima permesa. N'hi ha alguna manera de que te la enviï?

El que he fet és, primer fer còpia d'un crèdit, descarregar-lo, i després restaurar-lo. Les còpies que he fet, ocupen 16 Mb, i 3 més de 42 Mb. 

He fet una còpia d'un curs de prova, i he fet tot el procés i passa el mateix. T'adjunto la imatge final i també la còpia de seguretat. Ho faig en dos tramesses perquè no puc penjar dos fitxers


gràcies Mònica



Fitxer adjunt copia.jpg
En resposta a JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: còpies de seguretat

per JOSE ANGEL CABRERO PICO -
En resposta a JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: còpies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose Angel,

la còpia que ens has adjuntant ens ha restaurat correctament a un entorn de proves, no hem aconseguit reproduir l'error.

Pel que fa als fitxers grans efectivament no es poden pujar al Moodle si fan més de 10MB, però els podeu pujar a través de l'Eina de gestió (http://agora.xtec.cat/portal) i restaurar-lo des d'allà.

Podeu trobar com fer-ho a la PMF Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 10 MBs al servidor?

Si un d'aquests fitxers uns dóna error ens podeu indicar quin és i ho revisem, si els pugeu mitjançant l'eina de gestió nosaltres també hi tenim accés.

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: còpies de seguretat

per JOSE ANGEL CABRERO PICO -

Hola de nou Mònica, 

no se si te res a veure, però, un professor ha fet una còpia de seguretat i després ha restaurat. A la primera vegada li ha donat error, i a la segona ho ha pogut restaurar, però, ho ha deixat "pelat pelat", es a dir, sense res del curs. 

A més a més, quan jo (com a gestor del moodle) faig còpia, el volum de Mb és molt més gran que el que fa el professor. Suposo que queda condicionat que el professor no pot modificar la pestaña de incloure els alumnes. 

La intenció es sempre fer còpia del curs amb tots els alumnes i els seus treballs i després restaurar sense alumnes, però ja dic, quan ho ha fet el professor se li ha esborrat tot (quin ensurt). 

gràcies

En resposta a JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: còpies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose Angel,

per poder-ho mirar ens hauríeu de facilitar el nom de l'usuari que ha fet la còpia i l'enllaç a aquesta còpia. I també el curs d'origen i el curs on ha restaurat que dius que està "pelat".

A banda, efectivament el professors editors no poden fer còpies amb usuaris, només ho podem fer els administradors i gestors.

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: còpies de seguretat

per JOSE ANGEL CABRERO PICO -

uy!!! hem fet tard...el nom d'usuari si que podria donar-te'l, però la còpia ja l'hem borrada. Hem agafat una còpia anterior que teníem i l'hem restaurada, i amb això hem surtit del pas. 

A final de curs, haurem de fer més còpies, si ens passa el mateix, ja et dic alguna cosa. 

Moltes gràcies Mònica.