Fitxers pujats des del GESTOR DE FITXERS

Fitxers pujats des del GESTOR DE FITXERS

per Carlos Muñoz Gomez -
Nombre de respostes: 9

Bon dia,

He pujat un fitxer de 50MB al Gestor de fitxers (ja que al Moodle només es podem pujar fitxers de fins a 10MB) i quan el fitxer l'intento restaurar des de Moodle no m'apareix aquest fitxer pujat, encara que al Gestor de fitxers sí que apareix.

Què és el que pot estar passant?

Moltes gràcies

Carles

En resposta a Carlos Muñoz Gomez

Re: Fitxers pujats des del GESTOR DE FITXERS

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carles,

el fitxer pujat l'has de trobar dins l'apartat "Fitxers".


Si no el trobes passa'ns l'URL del vostre Moodle i ho revisem.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Fitxers pujats des del GESTOR DE FITXERS

per Carlos Muñoz Gomez -

Bon dia Mònica,

Ja vaig mirar a la carpeta de fitxers i només hi ha un fitxer que sí que va apereixer quan ho vaig pujar fa uns mesos. Però ara fent el mateix procediment no m'apareix aquí però al gestor de fitxers sí.

La URL del centre és: http://agora.xtec.cat/esc-prat/moodle/

Et puc comentar que fa un temps van tenir una altra incidència, no com aquesta, degut a que teniem el moodle antic activat o alguna cosa semblant. Tu mateixa ens vas solucionar el problema. T'ho comento per si port servir d'ajuda.

Moltes gràcies per la gestió.

Carles

En resposta a Carlos Muñoz Gomez

Re: Fitxers pujats des del GESTOR DE FITXERS

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carlos,

efectivament no es veu el fitxer. Mirarem de trobar perquè està passant per tal de solucionar-ho el més aviat possible.

Si et corre molta pressa restaurar aquest fitxer també pots configurar un respositori extern (com Dropbox) i restaurar-lo des d'allà.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Fitxers pujats des del GESTOR DE FITXERS

per Carlos Muñoz Gomez -

Moltes gràcies Mònica,

Resto a l'espera que em digueu com arreglar-ho. Per cert, podries indicar-me com fer-ho a partir d'un repositori extern com DROPBOX? Pot fer-se amb el DRIVE?

Cordialment

Carles

En resposta a Carlos Muñoz Gomez

Re: Fitxers pujats des del GESTOR DE FITXERS

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carles,
en principi amb el Drive també s'hauria de poder. Aquí torbaràs la documentació per configurar-ho: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/moodle2/b9_fitxers/03_repositoris

Si amb el Drive no et funcionés prova amb el Dropbox, a vegades funciona millor.

Pel que hem investigat, el problema està relacionat amb l'anterior que comentaves. Et mantindrem informat.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Fitxers pujats des del GESTOR DE FITXERS

per Carlos Muñoz Gomez -

Ok,

Resto a l'espera que em digueu alguna cosa.

Gràcies.

Carles

En resposta a Carlos Muñoz Gomez

Re: Fitxers pujats des del GESTOR DE FITXERS

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carles,

aquesta tarda es durà a terme una actualització d'Àgora que resoldrà el vostre problema amb el repositori fitxers.

Ja fareu la prova (aquest vespre o demà) i ens dieu si ja podeu veure els fitxers.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Fitxers pujats des del GESTOR DE FITXERS

per Carlos Muñoz Gomez -

Perfecte Mònica,

Demà divendres faré la prova i et dic alguna cosa.

Moltes gràcies!

Carles