Adreces Hotmail dels alumnes.

Adreces Hotmail dels alumnes.

per ESTER VALL MERCADE -
Nombre de respostes: 2
Hola,
últimament em trobo que els alumnes que m'han facilitat adreces de hotmail pel Moodle, no reben les meves retroaccions dels exercicis penjats.
Hi ha alguna manera de solucionar-ho sense haver de crear una nova adreça de correu?.
Gràcies.
En resposta a ESTER VALL MERCADE

Re: Adreces Hotmail dels alumnes.

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Ester!!
Trobaràs la resposta al teu dubte a aquest fil del fòrum. Tornarem a contactar amb l'equip d'Arquitectura Tecnològica per notificar-los que el problema amb hotmail persisteix.
Bezos, abrasos i fins aviat!
Sara



En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Adreces Hotmail dels alumnes.

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Ester!

L'equip d'Arquitectura Tecnològica ens ha fet arribar aquesta informació relacionada amb la recepció de correus a adreces hotmail:
  • Per una banda han contactat amb Microsoft per veure què diuen ells al respecte. Estan a l'espera de rebre alguna resposta.
  • Per altra banda, després de fer algunes proves han vist que els missatges sí que arriben, malgrat queden a la carpeta de correu brossa o spam. Per tant, hauríeu d'avisar als vostres alumnes perquè configurin el compte de hotmail per tal que no s'esborri
    automàticament el correu brossa i mirin si els missatges de Moodle estan al correu brossa?
Quedem a l'espera de que feu la prova i ens expliqueu si els alumnes han trobat aquests missatges al correu brossa.

Bezos, abrasos i sort!!
Sara