Plugin clickedu

Plugin clickedu

per ESTEVE ANGELATS MORATO -
Nombre de respostes: 6

Hola.bon dia

El 19/05/2016 vaig fer una consulta de com ho havia de fer per connectar la plataforma Clickedu amb el Moodle d'Agora.  La Mònica Grau Prieto em va contestar dien que clickedu i Agora estaven treballant per aconseguir-ho.

Aquest Nadal Clickedu ens ha dit que ja ho havien fet però que haviem de parlar amb vosaltres ja que crec que s'ha de crear un nou moodle per tal que funcioni correctament.

La cosa és saber si és així si podem cohabitar amb el moodle vell i anar creant el nou de cares el curs vinent o que ens digueu com ho hem de fer ja que ara tenim els cursos generats en el moodle i hi ha el poerill de perdre informació en cas de fer la sincronització amb el clickedu a mig curs.

Agrairia que ens poguesiu dir com ho hem de fer per tal de que el curs vinent ho poguem tenir sincronitzat i hi poguem tenir els materials que tenim penjats en el moodle actual.

Gràcies 

En resposta a ESTEVE ANGELATS MORATO

Re: Plugin clickedu

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Esteve,

pel que veig ja teniu un Moodle a Àgora. En aquest cas només heu d'activar i configurar l'extensió ClickEdu seguint les instruccions que trobareu a la  PMF Què he de fer per configurar l'extensió Clickedu?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Plugin clickedu

per ESTEVE ANGELATS MORATO -

Hola Mònica, et volia fer una consulta per saber si és possible.

Després del que em vas dir  fa un parell d'anys, ens hem estat barallant amb la gent de Clickedu per  si podiem sincronitzar el moodle i la plataforma de clickedu per poder sincronitzar el cursos creats a clickedu, fer volcatge de notes ,etc....Ells  també s'hi van barallar per tal d'aconseguir  el que demanàvem però no va funcionar.

El que ens van dir és que s'havia de fer un moodle nou per tal que coincideixin les Id ja que el nostre ja està ple i no poden fer coincidir totes les categories, cursos,..... degut a que seria impossible entrar totes les ID ja creades.

Jo et volia demanar si seria possible fer un moodle nou aquest estiu i fer una migració de  tot el que tenim en el moodle i llavors eliminar el que tenim i així podríem sincronitzar les dues plataformes. Es clar que només caldria passar la informació i les activitats creades en els cursos, ja que l'estructura de cursos agafaria la de clickedu.

Esperant la teva resposta, rep una cordial salutació

Gràcies

Esteve 


En resposta a ESTEVE ANGELATS MORATO

Re: Plugin clickedu

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Esteve,

faig la consulta i et dic alguna cosa de la viabilitat de fer el que demaneu el més aviat possible.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Plugin clickedu

per ESTEVE ANGELATS MORATO -

Hola Mònica, vas poder saber si era possible el que et vaig demanar per poder sincronitzar el moodle amb el Clickedu?.

Gràcies

En resposta a ESTEVE ANGELATS MORATO

Re: Plugin clickedu

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Esteve,

sí, és possible. En breu t'enviem un correu electrònic amb instruccions detallades.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Plugin clickedu

per ESTEVE ANGELATS MORATO -

Molt bé  i moltes gràcies Mònica.

Aquesta setmana nosaltres tenim pont fins dimecres, dijous i divendres mirarem de fer el que ens heu enviat.

Quan ho haguem fet ús ho direm.

una vegada més moltes gràcies