restauracio

restauracio

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Nombre de respostes: 9
Tinc problemes per restaurar alguns cursos ho fa nomès a mitges i queda incomplet.
Si podeu fer una ullada: http://agora.xtec.cat/ies-viladegracia/moodle/
Formació Profesorat/Curs Menendez

He intentat fer una impressió de pantalla però no he pogut!!!
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: restauracio

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Mar!

Teniu el Zip de restauració penjat al moodle? No l'he trobat!
Veig que el curs està trencat, dona algun missatge d'error? Diu alguna cosa? Si pots fer-h una captura seria una gran ajuda.

Salut i...

Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: restauracio

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Si, com no funcionava des de el curs, l'he col.locat en els arxius de la plana inicial.
Gracis! A veure si vos surt!
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: restauracio

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Mar,

Perdona que hagi trigat tant en contestar... He provat de restaurar-lo i també m'ha fallat a la passa d'afegir els mòduls, sembla un error en l'XML que hi ha dins del fitxer de restauració o que falta algun recurs. Seguiré investigant...

Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: restauracio

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola de nou Mar!

Sembla que vaig trobant l'entrellat, el curs es pot restaurar però s'han d'excloure els mòduls que donen error, al segon pas de restauració, el Moodle et demana que seleccionis què vols restaurar (per defecte tot). Però hi ha etiquetes que donen errors i s'han de desmarcar: aquestes són:

2a: Programa del curs Sessió I (presencial, 2h): 20 d'octubre.Reducció d'imatges amb picnik. Presentació de Moodle.Moodle com a alumne: recursos i activitats. Sessió II (presencial, 2h): 27 d'octubre.Moodle com a professor: Recursos i activitats.Presentaci

11a:
Les activitats següents, corresponents a la segona sessió presencial, les heu de fer a la vostra plantilla, és a dir, al curs que podeu trobar en entrar al Moodle amb el vostre nom.El primer que heu de fer és organitzar l'espai de "fitxers" del

17a:
1. Assignació o matriculació d'alumnes. La gestió de l'alumnat és tasca de l'administrador del sistema. Tot i així, en un sistema on ja tingueu els alumnes donats d'alta a l'entorn moodle (ja sigui perquè ho ha fet l'administrador o perquè s'han dona

18a:
2. L'Avaluació al Moodle. Mitjançant la funció "Qualificacions" del menú de la columna de l'esquerra, s'avaluen les activitats realitzades per l'alumnat. Quan hi entreu trobareu una taula que té com a capçaleres les tasques que heu proposat

20a: 3. Qüestionaris d'autoavaluació a Moodle. Els qüestionaris són una de les activitats més pràctiques que podeu afegir a moodle. Es tracta de dissenyar un conjunt de preguntes de resposta múltiple, per exemple, que l’estudiant troba corregides un cop ha e

23a: 2. Quaderns virtualsQuaderns virtuals és un projecte desenvolupat al Departament d'Educació que trasllada a la Xarxa els quaderns d'exercicis tradicionals conservant totes les virtuts (contacte directe amb el treball de l'alumne/a, possibilitats d'intera

24a: 2. Els Web Quest: Una Web Quest és una estratègia d'investigació guiada amb recursos d'Internet que té en compte el temps de l'alumne/a. És un treball cooperatiu en què cada persona és responsable d'una part. Obliga a la utilització d'habilitats cognitive

27a: La còpia de seguretat i la seva restauració.Quan es perd la informació, diem: no he fet còpia de seguretat! Pot fallar el servidor o volem traslladar el curs a un altre entorn Moodle. La còpia de seguretat és un element fonamental en tot treball informà

Em temo que el problema està en que les etiquetes tenen títols massa llargs (en futurs cursos useu títols més curts!)

D'aquest manera, el curs es restaura correctament però hi falten les etiquetes que t'he indicat... Veure imatge adjunta.

L'ús de les etiquetes (on dona error) és purament informatiu, de tota manera, provaré de refer-vos el curs i penjar-vos-el al moodle ;)

Mentrestant,
Salut i...

Pau!


Fitxer adjunt captura.png
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: restauracio

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola novament!!

Per fi! Ja està, reparat!

Veig que és un error del Moodle, potser d'incompatibilitat de versions i no hi ha res a fer com a usuari, mirarem de passar la incidència.

Us he penjat al vostre lloc als fitxers de la primera plana un curs, es diu igual però he afegit REPARAT al nom del fitxer, des d'ell podreu reparar-lo sense fer cas a la meva resposta anterior i a més us el repararà sencer i sense problemes!

Donat que no és un problema gaire trivial de resoldre i que hem de notificar incidència, m'agradaria que em diguessis si t'ha funcionat tot bé!:D

Salut i...

Pau!
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: restauracio

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola!!! XD al final m'auto-contestaré sempre! Complicitat

Una pregunteta només! De quina versió de Moodle provenia el curs? Des de quin moodle vas crear el zip de restauració?

Gràcies!

Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: restauracio

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -

Perdona Pau!!!!!

Vaig fent varies coses a la vegada i aquest setman la Lincat m'ha portat de bòlid!

Com era un curs que he posat pels profes que volen començar a treballar amb Moodle i no en saben, no he mirat més vegades.

El Moodle era 1.8... no se si et resol algo!

En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: restauracio

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -

Això m'ha deixat bocabadada!
Ho tindré encompte per altres vegades, vull dir lo de les llargues etiquetes.
Per cert, creus que puc esborrar els cursos que ja he penjat? Esborrar de la primera plana vull dir?

Ciao!indecís