Moodle Reader

Moodle Reader

von Paz González -
Anzahl Antworten: 15
Volem instal.lar el Moodle Reader al nostre moodle (iespereribot) i no sabem com fer-ho. Sembla que son vosaltres que heu d'inslal.lar-ho desde el vostre servidor. La pàgina que explica tot és el: http://moodlereader.org/moodle/course/view.php?id=14
Tambè hi ha explicacions al youtube. Vaig parlar amb el responsable, i va dir que és gratís. Podeu ajudar-nos?

Salutacions,
Paz i Sue
Als Antwort auf Paz González

Re: Moodle Reader

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Paz i Sue!!

Gràcies per fer-nos arribar aquest suggeriment. Tal i com hem comentat en algun altre fil d'aquest fòrum, Àgora no permet l'accés per FTP als fitxers i, per tant, els centres no podeu instal·lar cap mòdul, filtre, bloc, filtre... nou ni tampoc accedir a la base de dades directament. Per aquest motiu, hem pres bona nota del mòdul que ens heu comentat i, tan aviat com sigui possible, avaluarem si és viable incloure'l a l'Àgora. Tingueu en compte que la instal·lació de qualsevol mòdul afecta a tots els centres i, per tant, abans d'instal·lar res cal garantir que tot funcionarà correctament i que les futures actualitzacions no donaran problemes.

Bezos, abrasos i gràcies per la comprensió i paciència!!!

Sara


Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Moodle Reader

von Paz González -

Hola Sara

Gràcies per la resposta. Esperem que com tu dius puguem disposar aviat d'aquest recurs. Si necessiteu consultar alguna cosa qui realment té la informació i sap la potenialitat que en té és la Sue. Si el necessiteu us puc passar el correu electrònic.

Salutacions

PAZ

Als Antwort auf Paz González

Re: Moodle Reader

von Paz González -
Hola Sara i resta de responsables de l'Agora
Ara que ja acabem el segon trimestre , que sembla que les coses funcionen millor i de cara ja al curs vinent, es podrà fer alguna cosa amb el Moodle Reader?
Com que als fils anteriors ja teniu la informació no m'allargo més. Qualsevol consulta que vulgueu fer jo us poso en contacte amb la persona d'anglès del centre que volia fer-lo servir.
Fins aviat
Paz
Als Antwort auf Paz González

Re: Moodle Reader

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Paz!
Gràcies pel missatge i per l'oferiment. Intentarem estudiar-ho tan aviat com sigui possible.
Una abraçada i fins aviat!
Sara
Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Moodle Reader

von Paz González -
Hola Sara
Ara que comencem un curs nou, a més suposo que hi haurà menys feina donat que sembla que hi ha menys centres a l'Àgora tornem a la càrrega.
Heu mirat ja el mòdul del Moodle Reader.
Fins aviat
Paz González (INS Pere Ribot)
Als Antwort auf Paz González

Re: Moodle Reader

von Pau Ferrer Ocaña -
Hola Paz!

No et creguis, que feina en tenim per donar i vendre! Ara que comença el curs ens estem mirant la llista de mòduls però encara no hem arribat al Reader. De tota manera, ja que ens l'has recordat, ens la mirarem en breu.

Salutacions,

Pau
Als Antwort auf Pau Ferrer Ocaña

I altres mòduls . . .

von Darío Castro -
Hola,

Doncs jo també aprofito per demanar que torneu a mirar la petició del mòdul "image Slideshow" feta pels vols de febrer.

Moltes gràcies,
Als Antwort auf Darío Castro

Re: I altres mòduls . . .

von Pau Ferrer Ocaña -
Hola Darío!

Doncs, tu estàs d'enhorabona! A la propera actualització, tindreu el mòdul a la vostra disposició! No t'ho puc assegurar però potser sigui aquesta setmana.

Salut!

Pau
Als Antwort auf Pau Ferrer Ocaña

Re: I altres mòduls . . .

von Darío Castro -
Ole !
Finalment una bona noticia en aquest mes !
Jo i els meus alumnes estem molt agraïts

Salutacions,

Darío
Als Antwort auf Darío Castro

Re: I altres mòduls . . .

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Darío!
Has vist que des d'ahir hi ha un tipus nou a la llista d'activitats?? lächelnd
Una abraçada i gràcies per les recomanacions i la paciència!
Sara
Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

No el veig ....

von Darío Castro -
Hola,
Deu ser que ja es divendres i tinc el cap saturat de coses, però no trobo la nova activitat "Diapositives" ( mòdul " image Slideshow ")

Bon cap de setmana!

Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Solucionat

von Darío Castro -
Hola,

Ja esta solucionat ! se m'ha encès la llumeta i al entrar en notificacions , en el panell d'administració s'ha actualitzat .

Moltes gracies !!
Als Antwort auf Paz González

Re: Moodle Reader

von Pau Ferrer Ocaña -
Hola Paz i Sue,

Tenim males notícies per vosaltres. Després d'estudiar el mòdul i les implicacions d'aquest amb els nostres servidors s'ha desestimat la inclusió d'aquest mòdul per diverses raons. La primera és que implica l'ús de servidors de tercers, on no podem controlar-ne ni la continuïtat, ni la qualitat del servei.

I la segona, ve donada per l'autor, ens va dir que havíem de tancar tots els moodles que usessin els mòdul i no permetre l'entrada a convidats perquè no es puguin veure els qüestionaris. Això últim no ho podem controlar i per tant, no complim els requisits de l'autor per poder instal·lar el mòdul.

De tota manera, si trobéssiu algun mòdul de característiques similars i que no tingui aquestes implicacions, el podem mirar per activar-lo.

Disculpeu les molèsties i la tardança,


Pau
Als Antwort auf Pau Ferrer Ocaña

Re: Moodle Reader

von Paz González -
Gràcies per la gestió. Investigarem a veure si hi ha alguna altra opció.