Restableix preferències de la taula

Restableix preferències de la taula

per ALBERT GONZALEZ FERRERES -
Nombre de respostes: 4

Amb la nova versió de moodle a data de setembre de 2016, quan vaig a qualificar una activitat em surten només 3 participants i per a poder visualitzar la resta he de cliclar a "Restableix preferències de la taula". Quan ho faig, veig tots els alumnes però quan vull ordenar per algun dels camps no m'ho fa i torna a mostrar només 3 participants.

Sabeu com solucionar aquest problema? Em passa en tots els cursos.

Adjunto captura de pantalla.

Gràcies

Fitxer adjunt Captura.PNG
En resposta a ALBERT GONZALEZ FERRERES

Re: Restableix preferències de la taula

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Albert,

ens podries passar l'enllaç al curs per poder fer-hi una ullada?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Restableix preferències de la taula

per ALBERT GONZALEZ FERRERES -

Hola Mònica,

em passa a qualsevol curs i des d'aquest curs; l'any passat treballava sense problemes. L'única cosa que he fet de nou és crear grups i agrupacions però només a "informàtica 4t" i el problema el tinc qualsevol altre curs.


Et deixo l'enllaç a un dels cursos, quan vols anar a "visualitzar trameses" per qualificar.

http://agora.xtec.cat/iesgabrielferrater/moodle/mod/assign/view.php?id=9706&action=grading

Suposo que com admin podreu entrar.

Veuràs que quan vols ordenar per exemple per cognom, només et surten 2 o 3 noms i no ordena res.


Gràcies!

En resposta a ALBERT GONZALEZ FERRERES

Re: Restableix preferències de la taula

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Albert,

Moodle es desa les preferències de les taules per cada usuari per defecte. Només apareixen 3 usuaris perquè vas filtrar pels que tenien el cognom que començava per "C". Si fas clic a sobre del "Tots" que apareix al costat de "Cognom", aquest filtre deixarà d'estar actiu i sempre es mostraran tots els usuaris (sense haver de fer clic sobre l'opció "Restableix les preferències de la taula").

A la captura que ens vas enviar no es veu fàcilment perquè a l'aparença del Moodle teniu els enllaços de color negre. He fet la prova amb l'enllaç de color verd i es veu perfectament. Us recomanaríem que l'adminstrador del vostre Moodle canviï el color per defecte dels enllaços per algun que ressalti una mica més perquè no us trobeu amb aquest problema.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Restableix preferències de la taula

per ALBERT GONZALEZ FERRERES -

Ui Mònica, no havia vist que estava la C seleccionada! Tampoc pensava que aquesta opció quedés marcada en sessions posteriors.

Canviarem el color dels enllaços per a que no ens torni a passar.

Gràcies per la teva resposta.