Pujar fitxers al servidor

Pujar fitxers al servidor

per Alejandro Hernández -
Nombre de respostes: 12
Bon dia
Intento pujar un fitxer de 27 Mb. en format zip emprant el formulari per a arxius amb aquestes característiques però em dona continuament l'error que adjunto.
Es pot arreglar d'alguna forma?

Gràcies
En resposta a Alejandro Hernández

Re: Pujar fitxers al servidor

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Alenjandro,

has mirat que no tingui relació amb aquest problema?
http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=8521

Prova diverses coses:
1) Tornar-ho a provar: per descartar que sigui un error temporal
2) Provar-ho amb un altre fitxer: Per descartar que el fitxer sigui erroni
3) Descomprimir el zip al teu ordinador i tornar-ho a comprimir i enviar. (Si ha funcionat el número 2)
4) Provar-ho amb un fitxer més petit de 10Mb: Per descartar que sigui un fitxer massa gran.


Quan tinguis la solució, ens ho dius i podrem fer un diagnòstic. També ens aniria bé saber l'adreça URL del Moodle i el lloc concret on et passa.

Salut i...
Pau!

En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Pujar fitxers al servidor

per Alejandro Hernández -
Hola
De moment, adjunto l'adreça:
http://agora.xtec.cat/ies-cal-lipolis/moodle/
- El punt 1 està fet.
- El punt 4. El fitxer està per sota de les 50 Mb que permet el servidor.

Em queda provar els punts 2 i 3

Estem en contacte, gràcies
En resposta a Alejandro Hernández

Re: Pujar fitxers al servidor

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola nou!

Ens hauries d'indicar en quin curs, activitat, etc... tens el problema, i fer les proves dels punts 2 i 3, el punt 4, en cas que falli el 2 i 3 també aniria bé que el provessis encara que el límit estigui en 50Mb.

També et recomano que llegeixis aquesta informació:
http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=121


Salut i...
Pau!

En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Pujar fitxers al servidor

per Alejandro Hernández -
Hola Pau
Ja ho he provat tot i el missatge és cada cop el mateix "Flength file"
El protocol que he seguit cada cop és el del link que m'adjuntes (per a arxius més grans de 10 Mb.)
Els més petits els puja cada professor al seu curs.
Mitjançant el codi de centre i contrasenya del correu nomès ho faig jo a qui ho demana, però encara no ha funcionat cap....menys mal que no ho demanen en massa.
l'adreça moodle: http://agora.xtec.cat/ies-cal-lipolis/moodle/

Moltes gràcies

En resposta a Alejandro Hernández

Re: Pujar fitxers al servidor

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Alejandro,

Haurem de fer una prova més. Prova de pujar-ho amb un altre navegador, quin utilitzes ara? També prova des d'un altre sistema operatiu. De vegades canviant de sistema operatiu i/o navegador funciona. Diga'ns quin has fet servir i com a anat. Et recomanem que utilitzis el Navegador Web Firefox, el podràs trobar de franc a www.getfirefox.com o a Softcatalà.

També ens aniria molt bé tenir una captura de pantalla amb l'error.

Salut i...

Pau!
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Pujar fitxers al servidor

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola de nou,

acabo de veure que ja hi havia una captura de pantalla al primer missatge, però ens aniria bé que fos de tota la pantalla.

Gràcies!

Salut i...

Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Pujar fitxers al servidor

per Alejandro Hernández -
Bon dia Pau
Utilitzo Windows Xp + Mozilla Firefox
El tipus d'arxiu que intento pujar és WinRAR ZIP tal com indiquen les instruccions.
Adjunto la pantalla d'error complerta.
Gràcies
Fitxer adjunt Pantalla_error_3.JPG
En resposta a Alejandro Hernández

Re: Pujar fitxers al servidor

per Pau Ferrer Ocaña -
Bon dia!

Doncs què estrany!! A veure si podem solucionar-ho ràpid això!

Entenc que amb WinRar ZIP vols dir un ZIP fet amb WinRar...

Només se m'acut una cosa més per provar:
Un zip comprimit amb un altre compressor que no sigui WinRar

I dues preguntes:
1) Quant temps passa des de que cliques a enviar fins que surt l'error? És immediat? Sembla que s'envii el fitxer i després retorni l'error?
2) Si poguessis enviar-nos un zip de mostrar (no tant gran, que no arribi al mega i que el contingut no sigui "delicat/privat"), podríem mirar si es cosa de formats...
3) Has provat de descomprimir el fitxer que intentes pujar al teu ordinador? Pot ser que el fitxer sigui erroni i no es descomprimeixi...

Salut i...

Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Pujar fitxers al servidor

per Alejandro Hernández -
Hola Pau
Doncs agrairia una maneta d'administrador ja que l'arxiu és el curs complert d'un professor i les classes han començat ja fa temps.
Responent a les teves preguntes:
- Sí és un Zip fet amb winrar (suposo) ja que és el que genera automàticament moodle a l'apartat "Fitxers".
- El temps que passa és d'uns 15 sg.
- Sí he descomprimit el fitxer al meu pc i l'he tornat a comprimir. El resultat ha estat el meteix.

Sobre la possibilitat d'error dels arxius, altres professors (entre ells jo mateix) hem descarregat còpies de seguretat de menys de 10Mb des del moodle de Phobos i les hem restaurat sense cap problema al moodle d'Àgora.
Vinga
Ànim i habilitat Gran somriure
En resposta a Alejandro Hernández

Re: Pujar fitxers al servidor

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola de nou!

Sant tornem-hi! Sort de la Sara que la tinc sempre darrere donant-me un cop de mà!
Prova el següent amb aquest ordre:
1) Reanomenar el fitxer que intentes enviar per treure-li els caràcters especials, pots provar posant curs.zip o similar.
2) Si et falla, descarrega aquest curs i prova-ho amb aquest: (http://agora.xtec.cat/prova2/moodle/file.php/1/backup-prova2-20090923-0822.zip). Després el podràs esborrar sense problemes.

3) Si encara segueixes, fes-nos arribar d'alguna manera els fitxers i mirarem d'estudiar el teu cas.

Salut i Pau al moodle!
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Pujar fitxers al servidor

per Alejandro Hernández -
Pau
Finalment ha pujat.
S'ha arreglat simplificant el nom de l'arxiu.
Moltes gràcies pel seguiment i l'ajut.
Fins la propera Somrient