"Usuaris desactivats"

"Usuaris desactivats"

per Alejandro Hernández -
Nombre de respostes: 4

Bona tarda

Administro el Moodle http://agora.xtec.cat/ies-cal-lipolis/moodle

M'han començat a arribar mails d'usuaris que diuen que entren l'usuari i la contrasenya i no poden accedir a Moodle, llavors quan demanen recuperar la contrasenya el sistema els envia el següent missatge:


"Algú (probablement vós) ha sol·licitat una contrasenya nova per al vostre compte a «Institut Cal·lípolis».Malauradament, el vostre compte d'aquest lloc ha estat inhabilitat i no es pot reinicialitzar. Contacteu amb l'administrador del lloc:
Usuari/ària Administrador/a
admin@agora.cat"


Per arreglar-ho vaig ficant noves contrasenyes manuals....però com ho hagi de fer amb els 1000 alumnes demano la baixa Complicitat

Em podeu ajudar?

Gràcies



En resposta a Alejandro Hernández

Re: "Usuaris desactivats"

per Alejandro Hernández -

Hola

Els usuaris que envien missatge am mail d'administrador agora reben el següent missatge d'error:

This is the mail system at host marathon.dnssw.net.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<admin@agora.cat>: user unknown. Command output: Invalid user specified.

En resposta a Alejandro Hernández

Re: "Usuaris desactivats"

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Alejandro,

hem modificat l'adreça de suport del vostre Moodle i hem posat la mateixa de l'usuari "admin", ara ja no sortirà l'adreça incorrecta al correu i per tant, els alumnes quan enviïn un mail ho faran al bo i no rebran aquest correu d'error.

Per altra banda hem vist que teniu desactivada l'autenticació per correu electrònic. Amb aquest mètode accedien més de 5000 usuaris.


Mireu d'activar-la de nou a veure si així poden accedir de nou, ja que, comptes invalidats no en teniu cap.

En cas que trobeu algun altre usuari que no us funciona, dieu-nos quin és abans de fer res a veure si podem esbrinar on està el problema.

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: "Usuaris desactivats"

per Alejandro Hernández -

Hola Mònica

He enviat un missatge de prova a admin@agora.cat  i em retorna el mateix missatge d'error que diuen els alumnes.

Per altra banda, no entenc la desactivació de l'autenticació en el correu-e, jo no he tocat res. El fet és que ho he tornat a activar. Llavors, els alumnes que no podien accedir ja podran fer-ho?


Gràcies



En resposta a Alejandro Hernández

Re: "Usuaris desactivats"

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Alejandro,

l'adreça retorna error perquè no existeix, el que vam fer va ser posar l'adreça del vostre centre per tal que els alumnes que obtinguin un error us puguin enviar un correu a vosaltres i no a una adreça que no existeix.

En principi activant de nou l'autenticació ja haurien de poder entrar, si no ens ho dieu i ho revisem de nou.

Fins ara,

Mònica