Icones del calendari

Icones del calendari

par Administrador/a Espai de suport,
Nombre de réponses : 7
Benvolgudes i benvolguts,

Hem trobat la manera de alinear, a l'Entorn Visual xtec, les icones de navegació del calendari. Per aconseguir això cal afegir un parell d'estils en el fitxer styles_layout.css.icones del calendari

Aquests estils són:

.calendar-controls .previous
{
  float: left;
}
.calendar-controls .next
{
  float: right;
}

i s'han de posar a sota de:

.calendar-controls .previous,
.calendar-controls .next
{
  width: 12%;
}

Vist que aquests fitxers estan a la carpeta theme dels fitxers del lloc es convenient que cadascú de vosaltres porti a terme el canvi. És molt senzill, però si algú no se'n surt, el podem ajudar.

Cordialment,

Albert Pérez Monfort
En réponse à Administrador/a Espai de suport

Re: Icones del calendari

par Ismael Marcén,
No sé si esta relacionat amb aquest tema o no.
Quan entro en aquest Moodle veig que les columnes de la dreta i esquerra no fan més de 5 cm d'amplada, amb lo qual la part central queda força generosa.
Bé dons en el moodle del meu centre, aquestes columnes fan 7 i 8 cm o més, amb el que la part central, de més ús per als alumnes, queda molt estreta.
Com es pot arreglar?
Gràcies
En réponse à Administrador/a Espai de suport

Re: Icones del calendari

par MARIA ARACELI SEGUE GUERRERO,
Hola Albert,
Jo també tinc un petit problema amb el Calendar de l'Entorn Virtual Xtec. Mentre que a la primera plana surt proporcionat (100%) i s'adapta al format de la pantalla, en quant l'afegeixes als cursos queda massa gran. He afegit el codi de dalt i he canviat les icones de control de mesos, però no soluciona el meu problema de l'amplada..
Se t'acudeix algun remei? Et deixo l'adreça del nostre portal moodle de l'escola....

http://agora.xtec.cat/cfa-canmarfa/moodle/



Txeli Segué
En réponse à MARIA ARACELI SEGUE GUERRERO

Re: Icones del calendari

par Raül Fernández,

El problema està en els "esdeveniments de curs" ... és a dir els filtres per als esdeveniments. Pots tocar l'estil:

styles_fonts.css

Linia 380

.sideblock .filters td {

font-size:0.8em;

}

Potser aquest 0.8 encara els veus gros, pots baixar-lo a 0.7.

De fet, l'estil per defecte a àgora té definit massa gran aquesta lletra. Mentre que el títol del mes és en 0.9 no té sentit que els filtres estiguin en 1.1

L'estandard fa servir 0.8.