Explora la llista d'usuaris: S'ha produït un error en llegir a la base de dades

Explora la llista d'usuaris: S'ha produït un error en llegir a la base de dades

par ARNAU SANCHEZ FARRERAS,
Nombre de réponses : 5
Bon dia, 

des d'aquest matí em surt el missatge "S'ha produït un error en llegir a la base de dades" tant si vaig a Explora la llista d'usuaris com si vaig a Accions amb usuaris en bloc.

Arnau

Annexe Captura.PNG
En réponse à ARNAU SANCHEZ FARRERAS

Re: Explora la llista d'usuaris: S'ha produït un error en llegir a la base de dades

par ARNAU SANCHEZ FARRERAS,

M'ha aparegut només quan filtro amb el camp definit per mi (Camp del perfil d'usuari) nivellgrup està buit.


No és una incidència important, no cal solucionar-ho.

En réponse à ARNAU SANCHEZ FARRERAS

Re: Explora la llista d'usuaris: S'ha produït un error en llegir a la base de dades

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Arnau,

hem provat a filtrar amb aquestes dades i ens ha funcionat correctament:


És això el que havies posat? ens retorna 31 usuaris tant des de les accions d'usuaris en bloc com des de la llista d'usuaris. Hem provat també a posar "qualsevol camp" en comptes de "nivellgrup" i també correcte.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Explora la llista d'usuaris: S'ha produït un error en llegir a la base de dades

par ARNAU SANCHEZ FARRERAS,

Només em passa amb l'opció següent:

Annexe Captura.PNG
En réponse à ARNAU SANCHEZ FARRERAS

Re: Explora la llista d'usuaris: S'ha produït un error en llegir a la base de dades

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Arnau,

prenem nota de l'error per tal de mirar de solucionar-ho. De moment, si al desplegable en comptes de triar "està buit" tries "no està definit" sembla que retorna el mateix que necessites.

Fins ara,

Mònica