Error en restaurar còpies de seguretat des de Drive

Error en restaurar còpies de seguretat des de Drive

per JOSEP BORRAS MORA -
Nombre de respostes: 10

Bon dia,

estic intentant restaurar la còpia de seguretat d'un curs que ocupa més de 200 MB des de Google Drive, però quan selecciono el fitxer m'apareix el següent missatge:

Em podeu ajudar?

Gràcies 

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Error en restaurar còpies de seguretat des de Drive

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

amb quin usuari ho esteu fent, amb un administrador o un gestor? els altres rols com el de professor editor no poden restaurar còpies grans.

Per altra banda, potser el sistema triga massa (són fitxers molt grans) i per això acaba donant l'error, podeu provar també a fer la restauració amb Dropbox a veure si des d'allà podeu.

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error en restaurar còpies de seguretat des de Drive

per JOSEP BORRAS MORA -

Hola Mònica,

ho he provat amb l'usuari adminsitrador.

Miraré de configurar el Dropbox, és que nosaltres no hi treballem i no el tinc habilitat al Moodle.

Gràcies de totes maneres.

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Error en restaurar còpies de seguretat des de Drive

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

si veus que no et funciona tampoc ja ens compartiràs la còpia per poder-la descarregar i fer alguna prova.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error en restaurar còpies de seguretat des de Drive

per JOSEP BORRAS MORA -

Hola Mònica,

amb Dropbox tampoc he pogut, em surt el següent missatge "S'ha produït un error durant la baixada del fitxer Failed writing body (5369 != 16384)".

Un dels fitxers que vull restaura és aquí i ha d'anar al curs 

Gràcies per tot.

Josep

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Error en restaurar còpies de seguretat des de Drive

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

finalment hem aconseguit restaurar el curs. Per fer-ho hem tocat de forma provisional el paràmetre que indica en aquesta pregunta freqüent (que jo tenia oblidada Trist ): http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=2521

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error en restaurar còpies de seguretat des de Drive

per JOSEP BORRAS MORA -

Gràcies, Mònica,

No t'havia contestat abans perquè volia fer proves, però la veritat és que jo no me'n surto. Amb els paràmetres canviats com diu aquest fil, em continua apareixent el mateix missatge d'error.

Em queda una altra còpia gran per restaurar al curs Català C2 semipresencial. Carles Vilches  i no hi ha manera.

Em podeu tornar a ajudar?

Gràcies mil!

Josep

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Error en restaurar còpies de seguretat des de Drive

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

veig que aquest curs té dades, heu aconseguit restaurar-lo? En cas que encara no ho hàgiu fet ens hauríeu de dir si cal combinar la còpia amb el que hi ha ha esborrar-ho tot.

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error en restaurar còpies de seguretat des de Drive

per JOSEP BORRAS MORA -

Hola Mònica,

Sí, ahir a la tarda vaig tornar a escriure i et comentava que finalment el vaig poder restaurar des de Dropbox, per tant no cal fer res més.

Gràcies per tot el suport un altre cop.

Josep