Restaurar cursos molt grans

Restaurar cursos molt grans

per MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA -
Nombre de respostes: 13

Hola,


tenim unes còpies de seguretat de cursos de més de 200MB, i no podem pujar-les al servidor per restaurar-les. Hem provat també a través del Dropbox, però tampoc ens deixa. Hi ha alguna manera de fer-ho?


Gràcies

Mamen

En resposta a MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA

Re: Restaurar cursos molt grans

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mamen,
fins a 200MB podeu fer-ho a través del Portal d'Àgora Portal d'Àgora (http://agora.xtec.cat/portal) ho trobareu explicat a la pregunta freqüent Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 10 MBs al servidor? Tingueu en compte que els fitxers els ha de pujar un usuari gestor del portal (no l'usuari del codi de centre). Trobareu més informació sobre els gestors del portal als enllaços següents:

Si no us ha funcionat amb el Dropbox podeu provar amb Google Drive. De totes maneres si ens dieu quin error us surt potser podem trobar quin pot ser el problema.

Fins ara,

Mònica



En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Restaurar cursos molt grans

per MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA -

Hola

El problema és que els cursos pesen més de 200MB, i llavors el servidor tampoc deixa. Jo ja sóc gestora, i amb cursos més petits (de menys de 200MB) no he tingut cap problema.

En resposta a MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA

Re: Restaurar cursos molt grans

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mamen,

amb quin usuari heu provat de fer-ho a través del Dropbox? Quin error us dóna?

Feu una ullada a aquesta PMF que potser us és d'utilitat: S'ha produït un error durant la baixada del fitxer Operation timed out after... Què faig?


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Restaurar cursos molt grans

per MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA -

Hola

Ara he pogut carregar el curs, però em dóna un error al fer la restauració. Envio la captura de pantalla de l'error. M'ha donat el mateix dues vegades.


Gràcies

Mamen

Fitxer adjunt Sense títol.png
En resposta a MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA

Re: Restaurar cursos molt grans

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mamen,

ens podries enviar l'enllaç del curs per descarregar-lo i mirar d'esbrinar on pot estar l'error?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Restaurar cursos molt grans

per MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA -

Hola,

De quin curs, de la còpia de seguretat que tinc penjada al Dropbox o del curs del Moodle?? La còpia de seguretat és d'un altre espai Moodle (CFA Mollerussa) i la volem restaurar al nostre (CFA Solsonès), però suposo que aquest no deu ser el problema.


Gràcies

Mamen

En resposta a MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA

Re: Restaurar cursos molt grans

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mamen,

de la còpia de seguretat per poder-la descarregar i mirar de restaurar-la a veure si trobem on falla.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Restaurar cursos molt grans

per MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA -
En resposta a MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA

Re: Restaurar cursos molt grans

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mamen,
hem restaurat el curs sense dades d'usuari dins la categoria Informàtica. El trobareu a l'enllaç següent: http://agora.xtec.cat/cfasolsones/moodle/course/view.php?id=402

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Restaurar cursos molt grans

per MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA -

Hola Mónica,

Ja l'hem vist i tot correcte! L'única cosa que ara ens apareix un usuari dues vegades, justament el professor d'aquest curs, amb correus electrònics diferents, i he intentat esborrar un d'ells, el que ha aparegut ara, però no em deixa, diu que l'úsuari no és vàlid. De fet el Quim s'ha donat d'alta al nostre Moodle ara el setembre i allà diu que que fa 77 dies que va accedir.


Moltes gràcies

Mamen

En resposta a MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA

Re: Restaurar cursos molt grans

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mamen,

ja hem eliminat l'usuari del Quim que s'ha importat amb la còpia.

Fins ara,

Mònica