No podem accedir

No podem accedir

von JOAN ENRIC FERNANDEZ GALLEGO -
Anzahl Antworten: 20

Hola, en els darrers dies hem comprovat que no es pot accedir al moodle.

Diria que el problema és amb els usuaris que estaven importats des de la intranet, professors i administració.

Per exemple l'usuari admin.

Tenint en compte que hi ha tasques per setembre és bastant urgent.

agora.xtec.cat/iesmariarubies/moodle


Gràcies 

Als Antwort auf JOAN ENRIC FERNANDEZ GALLEGO

Re: No podem accedir

von TERESA CRISTOBAL ARMENGOL -

Hola jo tampoc puc accedir, ni amb el meu usuari ni amb el d'admin. 

Tampoc apareix la validació amb google plus que teniem activada de forma que ningú s'havia de tornar a identificar un cop havia entrat al seu correu.

També m'urgeix una resposta,.... ja que a més a partir d'ara m'encarregaré jo d'aquest tema.


Gràcies

Maite

Als Antwort auf TERESA CRISTOBAL ARMENGOL

Re: No podem accedir

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Maite!

Si el vostre centre és http://agora.xtec.cat/iespviana/moodle, en principi ara hauríeu de poder accedir (faltava actualitzar el Moodle).

Ara bé, tingueu en compte que de moment el botó per validar-se amb Google apareix al final de la pàgina (com pots veure a aquest fil del fòrum):

Entra amb Google


Una abraçada i disculpeu les molèsties que us pugui ocasionar aquesta incidència (que estem mirant de resoldre el més aviat possible),

Sara

Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: No podem accedir

von David Vicente Montañá -

Hola Sara,

Al nostre Moodle de centre:

https://agora.xtec.cat/iespaucasals-badalona/moodle/login/index.php

tenim el mateix problema, amb el nom d'usuari i contrasenya que tenim de la Intraweb, no podem accedir al Moodle (i ja està actualitzat a la versió nova).

De moment, sembla que com admin si que puc entrar.


Gràcies,

David4


Als Antwort auf David Vicente Montañá

Re: No podem accedir

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola David,

veiem que fa 35 minuts heu accedit amb l'usuari "admin". Suposo que ja heu solucionat el problema.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: No podem accedir

von David Vicente Montañá -

Hola Mònica,


Com admin no tinc problemes d'accès, però amb la resta d'usuaris (de moment se m'ha queixat el professorat), no podem entrar amb el mateix usuari "heredat" de la Intraweb.



Als Antwort auf David Vicente Montañá

Re: No podem accedir

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola David,

ens pots dir algun usuari amb el que no pugueu entrar? en principi si funciona l'usuari "admin" haurien de funcinar també tota la resta.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf JOAN ENRIC FERNANDEZ GALLEGO

Re: No podem accedir

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Joan Enric!

Després de l'actualització a Moodle 3.1 es va identificar una incidència que, com sospiteu, feia que els usuaris d'Intraweb no poguessin accedir al Moodle.

Ara bé, fa un moment hem aplicat un canvi i, per tant, hores d'ara aquests usuaris també haurien de poder accedir al Moodle. Ens ho podeu confirmar?

Quedem a l'espera de la vostra resposta per tancar la incidència. 

Una abraçada i disculpeu les molèsties que us hagi pogut ocasionar,

Sara

Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: No podem accedir

von JOAN ENRIC FERNANDEZ GALLEGO -
Hola, efectivament ja funciona.

Hauríem de fer alguna cosa amb els usuaris d'intraweb per quan deixi de funcionar?

Gràcies 


Als Antwort auf JOAN ENRIC FERNANDEZ GALLEGO

Re: No podem accedir

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola!

Gràcies per confirmar-nos-ho tan ràpidament! lächelnd

En principi amb l'actuació que hem fet aquest matí per resoldre la incidència els usuaris han passat a ser locals de Moodle i, per tant, el tancament de la Intraweb previst pel novembre hauria de ser totalment transparent per tothom.

Només heu de tenir en compte que des de dijous passat, ja no és possible autenticar-se a la Intraweb i després accedir al Moodle sinó que els usuaris han de validar-se directament a la pàgina del Moodle (si primer accedeixen al Moodle i intenten carregar la Intraweb hauran de tornar a posar el nom d'usuari i contrasenya).

Una abraçada,

Sara 

Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: No podem accedir

von RODRIGO ALONSO PARAMO -

Bon dia Sara,

Jo tampoc tinc accés al Moodle del nostre centre, EOI de Viladecans.

https://agora-eoi.xtec.cat/eoiviladecans/moodle/

I no veig a la pàgina d'inici el nou ennllaç per accerdir-hi.

En el nostre cas els usuaris també validaven per la intranet de manera automàtica.

Ja em diràs alguna cosa.

Moltes gràcies

Rodrigo

Als Antwort auf RODRIGO ALONSO PARAMO

Re: No podem accedir

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Rodrigo!

Podeu tornar-ho a provar? Ens faltava aplicar aquesta actuació als espais de les EOI :-S

Una abraçada i gràcies per avançat per la vostra col·laboració,

Sara

Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: No podem accedir

von RODRIGO ALONSO PARAMO -

Hola Sara,

He tornat a provar com a "admin" i amb el meu usuari i contrasenya de professor i no hi ha accés encara.

Merci

Rodrigo

Als Antwort auf RODRIGO ALONSO PARAMO

Re: No podem accedir

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Rodrigo!

Hem fet un canvi a l'usuari admin. Ens pots confirmar que ara amb aquest usuari també pots accedir? Imaginem que ara feia temps que no entràveu amb aquest usuari al Moodle i que havíeu canviat la contrasenya. Ens podeu quan va ser l'últim cop que vau entrar amb aquest usuari admin i com vau fer-ho (directament des del Moodle o validant-vos primer a la Intraweb)?

Quedem a l'espera de la vostra resposta per revisar també la resta d'usuaris.

Una abraçada i gràcies per avançat per la vostra col·laboració,

Sara

Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: No podem accedir

von TERESA CRISTOBAL ARMENGOL -

Hola Sara,

Al IES princep de viana...podem entrar com a usuaris individuals 

Pero ahir no podia entrar com a admin. 

Em pots dir com ho he de fer??

Gracies

Als Antwort auf TERESA CRISTOBAL ARMENGOL

Re: No podem accedir

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Teresa!

Ja hem revisat i resolt la incidència amb els usuaris i, per tant, ara hauríeu de poder accedir directament des del Moodle (sense passar per la Intraweb) amb tots els usuaris que fins ara estaven sincronitzats amb la Intraweb. Si no fos així ja ens direu.

Una abraçada i disculpeu les molèsties que us hagi pogut ocasionar aquest incident,

Sara

Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: No puc accedir amb usuari admin

von TERESA CRISTOBAL ARMENGOL -

Hola Sara,

estava esperant a veure si tothom hi accedia més o menys...i ho estan fent...no tinc queixa... 

Però avui he volgut accedir amb usuari admin... i no puc.. em diu que no són correctes les dades...i ho he provat moltes vegades... i són les correctes....

De fet dies enrrere ho vaig provar i vaig poder entrar... però avui no.


Ha canviat res?

que puc fer?


Merci

Als Antwort auf TERESA CRISTOBAL ARMENGOL

Re: No puc accedir amb usuari admin

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Teresa,

segons el registre del vostre Moodle fa 11 hores vau accedir amb l'usuari "admin", suposo que al final us va funcionar?

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: No podem accedir

von RODRIGO ALONSO PARAMO -

Hola Sara,

Ara ja puc entrar amb l'usuari "admin" Moltes gràcies.

Sempre entràvem des de la intranet!

L'útlima vegada va ser aquest mateix juliol, però ara ja funciona correctament.

Salutacions

Rodrigo

Als Antwort auf RODRIGO ALONSO PARAMO

Re: No podem accedir

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Rodrigo!

Gràcies per la informació! Hem aplicat el mateix canvi a la resta d'usuaris. Ara bé, com es tracta d'un procés manual, si detecteu que algun usuari no pot accedir-hi:

  • Si té una adreça de correu vàlida, demaneu-li que la reiniciï a través de l'enllaç "Heu oblidat el nom d'usuari o la contrasenya?". El sistema li enviarà les instruccions per canviar-la a l'adreça de correu.

Heu oblidat el nom d'usuari o la contrasenya?

  • Si no té una adreça de correu vàlida, procediu a canviar-li vosaltres manualment accedint amb l'usuari admin o un usuari gestor/a a l'apartat      Administració del lloc | Usuaris | Comptes | Explora la llista d'usuaris.


Una abraçada i gràcies per la vostra col·laboració!

Sara