Visibilitat de menús a les Categories

Visibilitat de menús a les Categories

per Jordi Dolcet Llaveria -
Nombre de respostes: 3

He creat un menú personalitzat per a incrustar-lo a la columna lateral d'una categoria.

Quan vaig a la categoria i afegeixo el giny de menú personalitzat i selecciona el menú que s'ha de veure, cap problema.

El problema apareix quan vull definir la visibilitat d'aquest giny en una o vàries categories.

  • Clico "Visibilitat".
  • Deixo per defecte "Mostra"
  • Selecciono "Categoria"

(Fins aquí cap problema)

  • Quan intento obrir el desplegable per a seleccionar la "Categoria", es tanca automàticament l'opció "Visibilitat"..
  • Torno a clicar "Visibilitat" i tot el que havia seleccionat anteriorment desapareix.
  • Torno a començar i igual.

Això em va passar divendres i avui dilluns.

Ahir diumenge al matí vaig poder assignar menús personalitzats a diverses categories.

Això l'assignació de menús a categories ho he fet moltes vegades, i aquest problema no me l'havia trobat mai.

Gràcies

Jordi Dolcet

En resposta a Jordi Dolcet Llaveria

Re: Visibilitat de menús a les Categories

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jordi,

no hem aconseguit reproduir l'error, ens podràs avisar en el moment en què et torni a passar per provar-ho de seguida?

A banda, ens hem trobat amb algun problema a l'hora d'editar la visibilitat ja que el desplegable i l'"esborra" queden muntats i algun cop, en comptes de desplegar s'ha esborrat directament, podria ser que fos això?


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Visibilitat de menús a les Categories

per Jordi Dolcet Llaveria -

Hola Mònica.

Efectivament. El problema era l'encavalcament entre la fletxa del desplegable i l'Esborra.

Obrint el desplegable d'una altra manera ja hem permet fer visible el menú a diverses categories.

Gràcies per tot.

Jordi