Dificultats amb les bases de dades

Dificultats amb les bases de dades

par AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ,
Nombre de réponses : 7
He creat una activitat de base de dades (al curs NAT2ESO i i l'alumnat ha començat a realitzar-la però no podem veure els resultats. Què he fet malament?
la nostra a/e http://agora.xtec.cat/esc-assis/moodle
Annexe base.jpg
En réponse à AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Dificultats amb les bases de dades

par Lourdes Sánchez,
A mi em va passar una cosa semblant, i ho vaig solucionar obrint el Moodle amb l'Internet Explorer en lloc del Mozilla...
En réponse à Lourdes Sánchez

Re: Dificultats amb les bases de dades

par Sara Arjona Téllez (Moodle HQ),
Holooo Agustí!
Si modifiques el criteri d'ordenació per qualsevol altre (com ara Time added) veuràs com sí que funciona. Desconeguem per què amb els altres no funciona (tot i que probablement sigui algun error de Moodle) però, com a mínim, fent aquest canvi, podreu accedir als elements de la base de dades.
Per cert Loudes, moltíssimes gràcies pel suggeriment (tot i que és curiós ja que Moodle normalment funciona millor amb Mozilla Firefox que amb Internet Explorer!).
Bezos, abrasos i sort!
Sara
En réponse à Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Dificultats amb les bases de dades

par AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ,
Gràcies a totes dues però ho he provat amb Explorer i no m'ha sortit. Ara mateix acabo de provar el que m'has comentat Sara i funciona. Ara bé, m'agradaria poder saber quin alumne ha entrat cada entrada per poder-la valorar. Com es pot fer? Com a mal menor puc anar valorant les entrades i posteriorment a les Qualificacions ja me'n surten. Però penso que es podria fer millor, no?

En réponse à AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Dificultats amb les bases de dades

par Sara Arjona Téllez (Moodle HQ),
Holoo Agustí!
Per aconseguir el que demanes el que has de fer és editar la plantilla de llista o d'entrada única (la que utilitzis per corregir o totes dues) de la base de dades i afegir el text ##user## en algun lloc visible (en el cas de plantilla de llista al camp de text Entrada repetida i en el cas d'entrada única a Plantilla d'entrada única). D'aquesta forma podràs consultar qui ha creat cadascun dels registres de la base de dades.
Us recomanem que reviseu els materials del curs telemàtic de Ús i dinamització de Moodle on trobareu informació de les possibilitats de configuració de cadascun dels recursos i activitats dels cursos.
Bezos, abrasos i sort!
Sara
En réponse à Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Dificultats amb les bases de dades

par AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ,
Gràcies, ho provaré. Ja havia mirat els materials del curs però no ho saber trobar. Només a tall de suggeriment, podríeu publicar algun material específic en relació a tot el tema de qualificacions, baremació, ...?
Novament moltes gràcies pel vostre servei.
En réponse à AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Dificultats amb les bases de dades

par Sara Arjona Téllez (Moodle HQ),
Holoo Agustí!
Prenem nota del suggeriment i intentarem fer-ho arribar a les persones encarregades de fer aquest tipus de materials.
Bezos, abrasos i fins aviat!
Sara
En réponse à AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Dificultats amb les bases de dades

par IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ,
Hola Agustí,

Els materials del curs telemàtic D204-Ús i dinamització de Moodle s'han actualitzat i hem previst aquesta necessitat, ja que, tens raó, les funcionalitats de qualificació han anat canviant molt. També es parla dels agrupaments de grups, que permet una millor atenció a la diversitat de l'alumnat.

Veig que encara no s'ha actualitzat el DVD-formació amb els materials, però ho estan fent perquè alguns cursos comencen ara, a l'octubre. En principi l'enllaç anterior ha de servir també per als materials actualitzats.

Gràcies pel suggeriment, si en tens d'altres endavant!

Irene