SOS ! He restaurat un curs en el moodle del lloc!

SOS ! He restaurat un curs en el moodle del lloc!

per Anna Sais Pi -
Nombre de respostes: 6
A veure si es pot arreglar d'alguna manera

al restaurar un curs, no m'he adonat compta i l'ha restaurat en el moodle del lloc (no sé si ho explico bé), i ha esbororrat la primera plana , TOT!
UF! i ara què faig??
Quina administradora de pacotilla!
No puc accedir a administració, perquè s'ha esborrat tot
Què es pot fer?

En resposta a Anna Sais Pi

Re: SOS ! He restaurat un curs en el moodle del lloc!

per MIQUEL RIUS FEBRER -
Hola, Anna,
Em sembla que el que et passa també em va passar a mi. Em fa l'efecte que se t'ha alterat l'ordre dels cursos; crec que si pots veure tots els cursos t'adonaràs que aquest s'ha situat davant i prou. Si pots veure'ls es tracta que trobis la primera pàgina i provis d'entrar-hi. Bé, em sembla que és més o menys això el que et passa. Jo també em vaig espantar molt, però jo era dintre del moodle i no el vaig tancar fins a aclarir què estava passant. De tota manera si tu no has tancat la sessió en el teu ordinador probablement encara sigui oberta i puguis explorar el teu moodle des de dintre. En fi, no en sóc expert ni tampoc m'explico gaire, però crec que aquest pot ser un camí de solució.
En resposta a MIQUEL RIUS FEBRER

Re: SOS ! He restaurat un curs en el moodle del lloc!

per Anna Sais Pi -
Hola Miquel!
gràcies per la teva ajuda. Però tant de bo fos això!
Senzillament m'he carregat l'administració del lloc.
Sóc administradora, i no surt per enlloc!!!

M'està bé per fer restauracions els divendres quan estic supercansada.
He fet moltes restauracions, i mai m'havia equivocat.
Em sap greu, perquè no vull perjudicar el meu centre. I acabo d'arribar!!!
trist
En resposta a Anna Sais Pi

Re: SOS ! He restaurat un curs en el moodle del lloc!

per Anna Sais Pi -
Sabeu si algú m'ajudarà des d'aquí (Sara ? ) o haig de trucar al SAU?
Els vaig escriure, però no m'han dit res encara.
El tema era que he restaurat un curs en la primera plana, i necessito eliminar-lo i restaurar el que hi havia abans

http://agora.xtec.cat/iespalafolls/moodle/

En resposta a Anna Sais Pi

Re: SOS ! He restaurat un curs en el moodle del lloc!

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Anna!

Hem accedit al vostre espai i tot sembla funcionar correctament, ja que, per exemple, ara sí que surt el bloc d'Administració. Potser que hagueu trobat la forma de solucionar-ho? Us adjuntem una captura de pantalla del que veiem nosaltres per veure si és correcte.

Per altra banda dir-vos que, si no teníeu cap còpia de seguretat de la vostra plana principal, és complicat restaurar-la sense perdre informació. Teníeu moltes notícies? Podem intentar recuperar el backup del dia abans que restauressis el curs a la plana principal però això pot suposar que es perdin totes les activitats, cursos i usuaris que s'hagin fet durant aquests dies.

Bezos, abrasos i moltíssima sort!!

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: SOS ! He restaurat un curs en el moodle del lloc!

per Anna Sais Pi -
Hola Sara!
moltes gràcies per respondre'm
Tinc accés al bloc d'administració, afortunadament.
El que ha passat és que havíem pujat 3 backups de cursos, i evidentment, amb la meva pífia, s'ha sobreescrit als fitxers del lloc, i per tant, han desaparegut.
Si puc tornar-los a pujar, cap problema
Em fa por la restauració de la plana principal.
M'has dit que s'esborrarà tot allò nou que hem fet des de que vaig restaurar el curs a la plana principal? Això no és cap problema, perquè no hi hem fet res de nou, i encara no hem carregat els usuaris

Ara, si el perill és que s'esborri TOT, aleshores millor no tocar res.
Em dius què et sembla?

I una altra cosa : m'han fet administradora del moodle de l'insti,però la contrasenya d'accés a Àgora només la té el director.
No es pot fer qui hi pugui tenir accés (per no donar-li tant la tabarra) amb una altra contrasenya que no sigui la del centre?

Moltes gràcies per tot, Sara
En resposta a Anna Sais Pi

Re: SOS ! He restaurat un curs en el moodle del lloc!

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Anna!

Pel que comentes el millor que pots fer és pujar de nou els fitxers i configurar de nou la plana principal perquè torni a ser la que era. Si algun d'aquests cursos és una còpia del que teníeu fer la restauració de la primera plana no us ha de donar cap problema.

I una altra cosa : m'han fet administradora del moodle de l'insti,però la contrasenya d'accés a Àgora només la té el director.
No es pot fer qui hi pugui tenir accés (per no donar-li tant la tabarra) amb una altra contrasenya que no sigui la del centre?

El que podeu fer és assignar el rol d'administrador/a al teu usuari Moodle. D'aquesta forma quan accedeixis amb el teu nom d'usuari ja tindràs accés a tot com administradora.

Aprofitem per recomanar-te que, per resoldre aquest tipus de dubtes consultis els materials del curs de Moodle on trobaràs aquesta i altres explicacions mooolt interessants!

Bezos, abrasos i fins aviat!

Sara

P.D.: Per cert, tal i com li hem comentat també a algun altre/a company/a, si envieu missatge al fòrum no cal que també envieu incidència al SAU, és a dir, feu només una de les dues coses perquè ens sigui més fàcil processar l'allau d'incidències, comentaris i problemes que estem tenint aquestes darreres setmanes. Gràcies per la comprensió!!! :D