Editor de formules

Editor de formules

per Mónica da Silva e Sousa Monteiro -
Nombre de respostes: 3
L'altre dia vaig preguntar pel wiris editor i em veu contestar que no està instalat. Bé jo voldria saber com puc editar matrius, he intentat fer-ho amb el dragMath i les matrius surten fatal, no respecte files ni columnes, posa totes les dades seguides, ... Em trobo que no puc fer cap qüestionari del tema que estem treballant, i veig que això continuarà passant perquè estarem durant molt de temps utilitzant matrius i necessito poder fer qüestionaris.
Quina és la solució?

Gràcies.
En resposta a Mónica da Silva e Sousa Monteiro

Re: Editor de formules

per LLUIS VALENCIA LOPEZ -
Hola Mònica,

Tens raó, amb les matrius hi ha problemes. Jo el que faig en aquests casos (sé que si se n'han de fer moltes és un pal...) és posar la fórmula a la pàgina http://hausheer.osola.com/latex2png
que la passa a gràfic (pots triar el format) i insereixo el gràfic al meu recurs.
Et passo una captura de com ho faig per una matriu 2x2 amb 3 i 4 a la primera fila i 4 i 5 a la segona.

Si tries format gif, pots escollir que el fons sigui transparent, que sempre va millor.

Espero que et serveixi.

Salutacions
Fitxer adjunt paginalatex.jpg
En resposta a LLUIS VALENCIA LOPEZ

Re: Editor de formules

per Mónica da Silva e Sousa Monteiro -
Gràcies per la teva resposta. De totes formes crec que les coses haurien de ser més fàcils, amb el wiris editor és molt més senzill.
Penso que són molts professors que necessiten un editor de fórmules potent (matemàtics, físics, ...). Em costarà convèncer als companys, si tot es complica tant...

Bé, torno a dir, gràcies per la teva resposta.

Mónica
En resposta a Mónica da Silva e Sousa Monteiro

Re: Editor de formules

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Mònica!

Doncs si has de fer moltes potser et surt a compte fer-ho amb el Wiris CAS. Si li treus la barra d'eines i fas que sigui més petita l'àrea de treball pots aconseguir que es vegi només la matriu. T'adjuntem una captura de pantalla amb un exemple per veure si t'acaba de convèncer. Tal i com et vam comentar, ara per ara l'altra opció no és possible perquè el Departament d'Educació no disposa de la llicència per utilitzar el Wiris Editor.

Bezos, abrasos i sort!

Sara
Fitxer adjunt agora_wiris_cas.png