Graelles a ratlles

Graelles a ratlles

per Jaume Passans Güell -
Nombre de respostes: 4

Bon dia,

Per com es comporten les graelles a Nodes, dedueixo que, per defecte, el bgcolor de les files està fixat en gris per a les fileres parell.

Nosaltres tenim un giny de text a la portada (columna esquerra) que no és altra cosa que una graella d'icones per a enllaçar-hi diversitat de coses. Hi anem afegint/canviant cel·les i icones en funció de les necessitats.

Trobem que en aquest cas no queda bé el pautat pijama-ratlles-grises, sobretot si en una filera hi ha cel·les lliures.

Hem intentat afegir: bgcolor="#FFFFFF";

a la secció <style> del final, però no hi ha cap resultat.


Alguna idea?

(http://agora.xtec.cat/iespviana/)

Gràcies per endavant.



</style> 


 


En resposta a Jaume Passans Güell

Re: Graelles a ratlles

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaume,

jo ho veig amb fons blanc, potser ha trigat a actualtizar-se? tu ho veus bé ara?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Graelles a ratlles

per Jaume Passans Güell -

M'havia fet il·lusions, però en aquesta captura que mostres es continuen veient les fileres 2 i 4 en gris. Segons amb quina pantalla treballis, depèn de l'angle de visualització. 

En resposta a Jaume Passans Güell

Re: Graelles a ratlles

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaume,

efectivament em va enganyar la pantalla, avui a una altra veig perfectament que era gris.

Ara mateix ja surt blanc, he canviat el bgcolor per background-color:#ffffff; crec que el problema era que ho havies posat amb un "=" en compte de ":" però com he fet diverses proves ja no t'ho puc assegurar.

Fins ara,

Mònica