Navegador?

Navegador?

per Meritxell Tudela -
Nombre de respostes: 5
Tinc problemes i no sé si potser és culpa del navegador. Hi ha alguna incompatibilitat?
Ahir vig afegir un esdeveniment al curs i vaig deixar només visible la unitat 1. Avui quan amb els alumnes hi hem treballat, hi havia ordinardors en els quals els canvis que jo havia fet el dia abans sortien, i d'altres ordinadors en els quals no s'hi veia res de res.... Estrany, no?
A veure si em podeu donar un cop de mà, ja que necessito tenir garantides que les actualitzacions al curs que jo vgi fent arribin a tots els alumnes!!!!
Moltes gràcies ja per endavant....somriure
En resposta a Meritxell Tudela

Re: Navegador?

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoooo Meritxell!

Ens pots indicar l'adreça del teu centre així com el nom del curs que presenta aquest problema per intentar trobar què passa? A priori el funcionament en tots els navegadors és el mateix (l'única diferència a vegades entre els navegadors web és la visualització de la informació).

Bezos, abrasos i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Navegador?

per Meritxell Tudela -
http://agora.xtec.cat/ies-palleja/moodle/

el curs és informàtica 4t eso.

En quan al navegador alguna cosa hi ha segur. Amb el google Chrome no trobo la manera d'activar l'editor d'html i amb el mozzila no tinc cap problema.
A casa vaig fer una actualització del mozzila i allà ja no em passa,però a l'institut tenim la versió 2 i em dóna errors però només a vegades....per això no sé identificar quin pot ser l'error.

Moltes gràcies per tot!

En resposta a Meritxell Tudela

Re: Navegador?

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Meritxell!

L'editor HTML no funciona amb tots els navegador però és una errada general de Moodle (o millor dit de l'editor HTML que incorpora). Per tant, és normal que no et funcioni ni amb Chrome, ni amb l'Òpera ni amb el Safari, per exemple. Per aquest motiu us recomanem que treballeu sempre que pugueu amb el Mozilla Firefox (que és el que millors resultats dóna amb Moodle).

Sobre els errors que comentes de Firefox 2 el que us recomanem que feu és que, quan es torni a produir, feu una captura de pantalla i torneu a escriure al fòrum per intentar veure si us podem fer un cop de mà. Sense informació més concreta és difícil aconseguir reproduir l'error i encara més trobar-li solució!

Bezos, abrasos i gràcies!

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Navegador?

per Meritxell Tudela -
Hola Sara,
T'envio la imatge de captura de pantalla que em demanaves. Ja et dic, són diferències en les visualitzacions que només em passen de vegades. Avui també m'he trobat que alguns alumnes visualitzaven tots els temes quan jo ho tinc configurat per tal que només estigui visible el que estem fent ara.
Una altre dubte que tinc és el següent,
Puc enviar missatges(mails) als alumnes a partir de l'apartat de participants? És que avui ja he fet dues probes, i segueixo totes les indicacions. Marco els destinataris i amb els marcats faig "enviar missatge". Doncs bé, ningú rep aquests missatges. On pot estar l'error?
Gràcies!
Meritxell

Fitxer adjunt Captura_pantalla.jpg
En resposta a Meritxell Tudela

Re: Navegador?

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Meritxell!!

T'envio la imatge de captura de pantalla que em demanaves. Ja et dic, són diferències en les visualitzacions que només em passen de vegades. Avui també m'he trobat que alguns alumnes visualitzaven tots els temes quan jo ho tinc configurat per tal que només estigui visible el que estem fent ara.
Doncs es tracta d'un problema relacionat amb el canvi de versió de Moodle. Trobaràs com solucionar-ho a aquesta pregunta freqüent (en concret allà on posa "Si utilitzeu l'aparença XTEC us recomanem que ...").

Puc enviar missatges(mails) als alumnes a partir de l'apartat de participants? És que avui ja he fet dues probes, i segueixo totes les indicacions. Marco els destinataris i amb els marcats faig "enviar missatge". Doncs bé, ningú rep aquests missatges. On pot estar l'error?
Per tal que funcioni l'enviament de missatges a adreces que no siguin XTEC heu de configurar el servidor SMTP seguint els passos que trobareu detallats a aquesta pregunta freqüent.

Bezos, abrasos i sort!

Sara