Missatgeria...funciona?

Missatgeria...funciona?

per Àngel Villalba -
Nombre de respostes: 5
M'han desapargut tots els contectes i, tot i que m'apareix un botó a l'editar el meu pefil que diu Missatges(13), quan el premo s'obra una finestra que diu "La vostra llista de contactes actualment està buida" i no m'apareix cap missatge...

Àngel Villalba
IES Salvador Espriu (BCN)
http://agora.xtec.cat/ies-espriu/moodle
En resposta a Àngel Villalba

Re: Missatgeria...funciona?

per Àngel Villalba -
Veig que quan tracto d'enviar un missatge a un altre usuari m'apareix el missatge:
"You don't have permission to access /ies-espriu/moodle/message/send.php on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."


En resposta a Àngel Villalba

Re: Missatgeria...funciona?

per Darío Castro -

Hola,

A nosaltres ens passa el mateix

IES Joan Miró (Hospitalet)

En resposta a Darío Castro

Re: Missatgeria...funciona?

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!

Tal i com li comentàvem a l'Eduard Pérez a finals de la setmana passada a aquest fil del fòrum ja hem localitzat i solucionat el problema dels contactes i intentarem pujar-ho a producció el més aviat possible.

Sobre l'enviament de missatges no hem aconseguit reproduir l'error que ens comentes. Amb quin usuari/ària us ha passat? Des d'on heu volgut enviar el missatge privat?

Bezos, abrasos i gràcies per l'avís!

Sara


En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Misatgeria...funciona?

per Àngel Villalba -
No ha tornat a aparèixer aquest error (jo era l'usuari al que li va aparèixer...), però la missatgeria continua sense funcionar (no trobem la manera de llegir els missatges rebuts...). T'he enviat un missatge de prova....

Fins aviat i gràcies...

Àngel
En resposta a Àngel Villalba

Re: Misatgeria...funciona?

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Àngel!
Doncs, com veuràs, he respost sense problemes el teu missatge. De totes formes, entre avui i la propera setmana es pujarà una versió nova a producció que solucionarà, entre d'altres, els problemes relacionats amb els contactes. Potser, de passada, això també soluciona algun altre problema. De totes formes, si aconseguiu reproduir l'error ja ens ho explicareu per intentar-vos ajudar!
Bezos, abrasos i sort!
Sara