No es pot desplegar el menú del web

No es pot desplegar el menú del web

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -
Nombre de respostes: 6

Bona tarda,

Avui m'han comentat que durant el cap de setmana no es podia accedir a la icona que permet veure i desplegar el menú del web. No es veu la icona!!!

Jo des de casa ho he vist sense problemes. A l'escola, de moment,  ha fallat en un sol ordenador: Windows 7 amb Mozilla Firefox. No sé d'on ve el problema... A l'escola, en el mateix temps, a altres ordinadors funcionava amb versions semblants.

Una mestra m'ha dit que amb un portàtil amb Windows 10 tampoc no hi podia accedir.

Us envio la captura de com ho he vist a l'escola, a l'ordinador que no ha funcionat.

http://agora.xtec.cat/ceip-montserrat-suria/

Què podem fer???

Continuarem observant....

Fitxer adjunt captura sense menu.jpg
En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: No es pot desplegar el menú del web

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rosa Maria,

a vegades el problema també depèn de la resolució de pantalla. Mira de fer més petita la finestra del navegador a veure si així apareix el menú.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No es pot desplegar el menú del web

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -

Hola Mònica,

Gràcies per la teva ajuda.

No entenc què passa. A l'ordinador de l'escola (on hem detectat l'error) sense canviar la mida de la finestra havia visualitzat altres nodes de diferents escoles, sense dificultats. Però per veure el menú de la nostra escola he hagut de canviar la mida: és l'única quadrícula que no té icona!!! És estrany no???

He fet més petita la finestra del navegador amb les tecles Control -  i no m'ha aparegut. Després he tornat a fer control + i finalment ha sortit.

A l'escola, de moment només hem detectat un ordinador però hi ha famílies i mestres que també tenen aquest problema.

http://agora.xtec.cat/ceip-montserrat-suria/

Preocupa el fet que en casos puntuals només es vegi la portada, sense possibilitat de desplegar el menú.

Anirem observant i provant, espero que canviant la mida de pantalla ho solucionem..

Rosa





En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: No es pot desplegar el menú del web

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rosa Maria,

mirarem de trobar on està el problema, de moment, també podeu recomanar que facin servir el Google Chrome, amb aquest navegador crec que la icona no desapareix.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No es pot desplegar el menú del web

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -

Moltes gràcies!!!

oK. Podem mirar el Chrome. Darrerament a l'escola ens donava problemes amb el Jclic... i no l'utilitzem gaire.

Si, jo també crec que l'error es produïa bàsicament l'error era en el Mozilla.

Ja ens anireu informant,

Bon cap de setmana,

Rosa

En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: No es pot desplegar el menú del web

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Rosa, 

El JClic no funciona amb Chrome, el java va deixar de funcionar amb aquest navegador ja fa potser un any. 

Us avisem quan estigui solucionat. 

Fins ara,

Mònica 


En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: No es pot desplegar el menú del web

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rosa Maria,

ara la capçalera es visualitza correctament tant amb Chrome com amb Firefox (sempre apareix la icona per desplegar el menú).

Fins ara,

Mònica