còpia de seguretat

còpia de seguretat

per JOSE ANGEL CABRERO PICO -
Nombre de respostes: 9

Hola 

estic intentant fer una còpia de seguretat d'un curs que ocupa 911,25 Mb. Ho he fet diverses vegades però al final quan clico "executar còpia de seguretat", comença a fer la còpia però després em dona error. El link del curs es (http://agora.xtec.cat/ies-lapobladesegur/moodle/course/view.php?id=282)

Salutacions


En resposta a JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: còpia de seguretat

per JOSE ANGEL CABRERO PICO -

Creo que pot ser perquè la còpia supera el límit d'ocupació. He fet una còpia d'un altre curs per alliberar espai pero encara em trovo el següent

  • 872,9 MB utilizados en la carpeta trashdir(ficheros marcados como borrados y pendientes de ser borrados por el cron)
com els podria eliminar?

gràcies

En resposta a JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: còpia de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose Angel,

en aquests moments heu fet tants intents que s'han quedat fitxers pendents d'esborrar que superen el límit disponible a part dels 800 que indiques tu també hi ha 10,6 GB utilitzats a la carpeta temp (fitxers temporals pendents de ser esborrats pel cron).

Aquests fitxers s'esborren cada 24-48h, de moment us farem una ampliació d'espai perquè no us quedeu sense poder pujar fitxers i un cop tot torni a la normalitat la tornarem a reduir.

De moment, mireu de no provar de nou a fer la còpia.

Fins ara,

Mònica

En resposta a JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: còpia de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose Angel,

pel que hem pogut veure és un curs que ja ve del Moodle 1.9 ja que té fitxers del curs heretats. Aquests fitxers ocupen moltíssim, segurament aquest és el problema que tens en fer la còpia, és un curs de gairebé 1GB.

La nostra recomanació és que miris de fer la còpia o bé per trossos o bé que en comptes de posar els fitxers PDF al curs, els enllacis com un recurs URL a un servei extern (tipus Google Drive) d'aquesta manera la mida de curs baixaria.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: còpia de seguretat

per JOSE ANGEL CABRERO PICO -

moltes gràcies Mònica


llavors, en primer lloc cal esperar un parell de dies, i en segon lloc enllaçar els fitxer amb google drive o dropox. 

La meva pregunta ara es: quan posi l'enllaç URL, i esborri els pdf, aquest fitxers ja no ocuparan espai no? i els fitxer que venen de cursos heredats de l'1.9 es poden esborrar, o s'esborrarien quan fem el que comento a la primera pregunta?

i aquells fitxers que posa que han de ser per el cron, com s'eliminen, també després de 48 h?


gràcies de nou. 

ets una crack

En resposta a JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: còpia de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose Angel,

l'ideal (ja se que és molta feina) seria remuntar el curs en un curs nou amb aquests enllaços, així, tot i que esborris els fitxers heretats i els del curs (en principi haurien de ser els mateixos) ens assegurem que no s'arrossega res que no veiem.

Sobre l'esborrament de fitxers temporals en principi tots haurien de desaparèixer en un parell de dies. Ves fent una ullada i si no, ens avises. Ara mateix amb l'ampliació d'espai, si no feu cap còpia de seguretat teniu suficient espai disponible per seguir treballant i si voleu anar modificant el curs.

Fins ara i Gràcies!

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: còpia de seguretat

per JOSE ANGEL CABRERO PICO -

Hola Mònica, 

suposo que dient "remuntar", vols dir, tornar a muntar un curs nou, creant totes les activitats, enllaços, etc...

Home, feina és, però és molt mecànic, i entre tots ho farem.


gràcies Mònica

En resposta a JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: còpia de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose Angel,

els fitxers temporals s'han esborrat correctament. Tornarem a baixar la quota disponible ja que ara teniu més de 10GB d'espai.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: còpia de seguretat

per JOSE ANGEL CABRERO PICO -

Hola de nuevo Mònica, 

alguna cosa estic fent malament, ja que he tornat a fer la còpia de seguretat del curs d'excursionisme (911 MB) i una altra vegada m'ha donat error. Pot ser que he de fer la còpia en 3-4 trossos?

gràcies de nou. 



En resposta a JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: còpia de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose Angel,

el problema deu ser el mateix, ocupen molt i això fa que la còpia trigui massa en fer-se i per tant doni un error de "time out". Crec que el millor és que feu la còpia en diferents trossos.

Fins ara,

Mònica