Un parell de dubtes

Un parell de dubtes

per Jordi Dolcet Llaveria -
Nombre de respostes: 2

Hola.

Un parell de qüestions.

a) Aquesta només l'he detectada a la plantilla dels NODES de Serveis Educatius (estic treballant amb la pàgina reporteducacio.cat). 

  1. Escric un article que el vull posar a la categoria corresponent i alhora el vull veure en portada.
  2. En publicar-lo el veig (el resum) a la portada i a la categoria corresponent.
  3. Si el vull llegir tot clico sobre el títol. El llegeixo. Però si em fixo amb el fil d'Ariadna que n'indica la localització surt el següent: INICI / PORTADA / NOM DE L'ARTICLE

Prova-ho, per exemple, amb l'article EL CONGRÉS: EL BAIX LLOBREGAT A DEBAT, que hi ha a la portada de reporteducacio.cat.

Ho he mirat en algunes pàgines de centres fetes amb NODES i resulta que quan cliques un article de la portada al fil d'Ariadna surt INICI / CATEGORIA / NOM DE L'ARTICLE.

Hi ha alguna cosa que faig malament?

b) La segona qüestió ja és més d'organització interna del blog. També és una consulta sobre categories i articles que pertanyen a les categories.

Quan creo una categoria hi assigno uns ginys concrets. Fins aquí cap problema.

Aquesta categoria té assignats una sèrie d'articles, els quals inicialment no tenen assignat cap ginys.

Voldria que els articles d'una categoria tinguessin els mateixos ginys que he assignat a la categoria. Això vol dir que tots els articles del meu NODES tindrien ginys diferents segons la categoria a la qual els hagués assignat.

Hi ha alguna manera automatitzada per fer-ho?

I si no hi és, com es podria fer?

Moltes gràcies.

Jordi Dolcet

En resposta a Jordi Dolcet Llaveria

Re: Un parell de dubtes

per XAVIER MELER GUTIERREZ -
Hola Jordi, 


a) És normal. WordPress/Nodes assigna només una de les categories a les que pertany l'article al fil d'ariadna. El truco és publicar primer l'article només a la categoria que t'interessi i després, editar de nou i afegir la resta. 

b) No es pot. I és una llàstima perquè jo també crec que seria molt útil. Ho apunto a veure si podem afegir aquesta funcionalitat més endavant. 

Cordialment,
Xavi



En resposta a XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Un parell de dubtes

per Antoni Moga Ferres -
Hola, Xavier,


Reincidint amb el dubte plantejat per en Jordi Dolcet, hem provat de fer el què comentaves sobre la possibilitat que en el menú de navegació hi aparegui l'opció de la categoria corresponent a una categoria en concret d'una notícia, de la manera següent:

PORTADA > CATEGORIA > TÍTOL NOTÍCIA

Ho hem fet seguint les teves indicacions.

Hem escrit un article de prova, li hem assignat una categoria i l'hem publicada. Aleshores, l'efecte generat ha estat:

CATEGORIA > TÍTOL NOTÍCIA

Un cop comprovat que el funcionament era el desitjable, hem reeditat l'article i li hem afegit la categoria portada. Ha estat aleshores quan no s'ha provocat l'efecte desitjat de: PORTADA > CATEGORIA > TÍTOL NOTÍCIA 

Si no que la cosa ha quedat així:

PORTADA  > TÍTOL NOTÍCIA obviant de la navegació l'opció de CATEGORIA.


---

Salutacions,

Antoni Moga