Veure ocupació còpies de seguretat

Veure ocupació còpies de seguretat

de ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -
Número de respuestas: 8

Hola,

ens envien avís d'estar a punt de superar el límit del Moodle. Com puc fer per veure quant espai ocupen les còpies de seguretat que es poden haver fet els professors? A vegades no se les descarreguen als seus ordinadors i caldrà que ho faci jo ara...


El nostre Moodle és


http://agora.xtec.cat/institutcanplanas/moodle/

Salutacions!

En respuesta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Veure ocupació còpies de seguretat

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola Isabel,

per veure l'ocupació heu d'entrar al Moodle amb l'usuari "admin" i, en el bloc Administració del lloc, heu de clicar a Informes | Ocupació del disc. A la pestanya de Cursos disposeu del detall d'ocupació per a cada curs i a la pestanya Còpies de seguretat disposeu del llistat de totes les còpies de seguretat que hi ha al Moodle i l'usuari al que pertanyen. Heu de tenir en compte que degut a la gran quantitat de fitxers, la càrrega d'aquesta pàgina pot tardar alguns minuts.



Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Veure ocupació còpies de seguretat

de ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Com sempre, mil gràcies!!!! Ara a esborrar còpies!

Salutacions.

En respuesta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Veure ocupació còpies de seguretat

de ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Entro a esborrar còpies i no apareixen els fitxers. M'ha passat en diversos cursos. He triat un a l'atzar perquè ho vegis.

Faig quelcom malament???


En respuesta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Veure ocupació còpies de seguretat

de ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Crec recordar que jo no puc fer-ho com administrador, oi? Cal que ho facin ells o entrar jo com a ells....

En respuesta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Veure ocupació còpies de seguretat

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel,

exacte, has d'entrar com si fossin ells o bé que accedeixin ells per esborrar les còpies.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Veure ocupació còpies de seguretat

de ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Ho he vist!

No està contemplat que també els administradors poguem fer-ho?? És molt més ràpid fer-ho que no pas haver de demanar-ho i haver d'explicar quan no saben com fer-ho....


Mil gràcies de nou per tot!

En respuesta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Veure ocupació còpies de seguretat

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel,

en aquests moments aquesta funcionalitat no existeix al Moodle. En un futur sí que mirarem de donar aquesta opció, però de moment no és seguir i tampoc hi ha data prevista.

Fins ara,
Mònica