Entrada com a visitant no funciona

Entrada com a visitant no funciona

par Dolça Vert,
Nombre de réponses : 7

A 2 cursos he triat l'opció de permetre al l'entrada a visitants sense clau, em surt la icona, però quan intento entrar en aquests 2 cursos com a visitant, em diu que no està permesa l'entrada als visitants. No sé què és el que faig malament.

En réponse à Dolça Vert

Re: Entrada com a visitant no funciona

par Administrador/a Espai de suport,
Hola a tothom,

Ens pots facilitar més informació?
Això li passa a algú més?

Fins aviat,

Albert
En réponse à Administrador/a Espai de suport

Re: Entrada com a visitant no funciona

par Dolça Vert,

Com que no domini tot aquest vocabulari, em costa explicar-me.

Tinc 2 cursos en el moodle de l'escola. A paràmetres he triat, a disponibilitat, l'opció PERMET VISITANTS SENSE CLAU dins l'apartat ACCÉS A VISITANTS.

En els 2 cursos hi surt la icona que indica que permet l'entrada a ususaris visitants.

Quan hi vull accedir com a visitant, em surt aquest missatge:  'TECNOLOGIES PER A L'APRENENTATGE I EL CONEIXEMENT' no permet l'entrada de visitants.

Jo diria que hi hauria d'entrar sense haver d'escriure cap nom d'usuari ni contrasenya, no?

He d'activar alguna altra opció?

En réponse à Dolça Vert

Re: Entrada com a visitant no funciona

par Administrador/a Espai de suport,
Hola Dolça,

Crec que no hauria de ser necessari configurar res més. És rar que no puguin entrar. Ens pots facilitar un accés com a administradors per tal que ens ho puguem mirar? Si vols, pots enviar-m'ho a l'adreça de correu aperezm@xtec.cat.

Cordialment,

Albert
En réponse à Administrador/a Espai de suport

Re: Entrada com a visitant no funciona

par Rafa Barrachina,
Hola,

he trobat aquest fil i continuo la pregunta.

Hi ha un responsable d'un curs de formació que em demana que el curs estigui disponible pels visitant. Dintre dels paràmetres del curs és molt fàcil fer això, però no funciona.

He vist que l'opció d'entrar com a visitant no surt mai, està desactivada de tot l'entorn agora de formació. És així? Hi ha alguna raó? És pot activar?

Ànims i salutacions.
Rafa
En réponse à Rafa Barrachina

Re: Entrada com a visitant no funciona

par Sara Arjona Téllez (Moodle HQ),
Holooo Rafa!

He vist que l'opció d'entrar com a visitant no surt mai, està desactivada de tot l'entorn agora de formació. És així? Hi ha alguna raó? És pot activar?
Acabo de provar-ho al curs de QV que tenim a Odissea i l'opció que comentes (Disponibilitat/Accés de visitants) apareix correctament (vaja, que no està desactivada). Sembla doncs que es tracta d'un problema relacionat amb els permisos del curs. Revisa'ls i, si tot i això, continueu tenint problemes doneu-nos més detalls (tot i que no sembla un problema de Moodle, sinó que tot apunta a que és un problema de configuració del curs).

Bezos i abrasos,

Sara

En réponse à Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Entrada com a visitant no funciona

par Rafa Barrachina,
Benvolguda Sara,

ho tens dits màgics o no parlem el mateix idioma. Je, je.

Hi ha diversos cursos que estan disponibles per a visitant, com per exemple Cursos de Formació TAC/Pràctiques de Moodle/ Grup K o com per exemple SGLIC/Educació Intercultural. Aquests cursos tenen la icona de permetre l'entrada a visitants, i la seva configuració interna és correcta, però si intentes accedir sense ser usuari registrat no tens cap opció d'entrar com a visitant. Només et permet registrar-se o recordar la contrasenya.

Suposo que en la configuració inicial de Moodle s'ha desactivat l'opció entrar com a visitant. Ara no recordo quin fitxer és el responsable d'això.

Salutacions.
Rafa


En réponse à Rafa Barrachina

Re: Entrada com a visitant no funciona

par Sara Arjona Téllez (Moodle HQ),
Holooo Rafita!

Ja està solucionat el problema! Has vist quina eficiència? langue tirée Tenir-te uns dies esperant a valgut la pena perquè així hem pogut gaudir de la teva visita, jeje :D

Bezos i abrasos,

Sara