Restauració d'un curs al moodle àgora

Restauració d'un curs al moodle àgora

per Ana Maria Hidalgo Villena -
Nombre de respostes: 10

Hola, el curs en qüestió ocupa 260 MB. Com a l'administrador del Moodle no li deixa per FTP (el màxim sembla ser que és 200 MB) hem optat per l'opció de utilizar el google Drive. L'administrador l'activat com a repositori de Moodle i jo quan entro i selecciono en el Drive el fitxer de la còpia de seguretat hem diu "syntax error".

Com aconsegueixo restaurar el meu curs?


En resposta a Ana Maria Hidalgo Villena

Re: Restauració d'un curs al moodle àgora

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Ana Maria,
darrerament amb Google Drive no funciona bé la restauració de cursos grans, si proveu amb Dropbox segur que us funciona.

Feu una ullada a la PMF S'ha produït un error durant la baixada del fitxer Operation timed out after... Què faig? per si fent la restuaració amb Dropbox us apareix algun error.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Restauració d'un curs al moodle àgora

per Ana Maria Hidalgo Villena -

Hola Mónica,

No conecta amb dropbox, dona l'error:

This app has reached its user limit. Contact the app developer and ask them to use the Dropbox API App Console to increase their app's user limit.

L'administrador també ha pujat el temps a 120 tal qual deia l'enllaç.

Ja no sabem que fer!

Salutacions, 

Anna Hidalgo

En resposta a Ana Maria Hidalgo Villena

Re: Restauració d'un curs al moodle àgora

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Anna,

podeu revisar dins la configuració del Dropbox si heu activat les opcions "Enable additional users" i "Apply for production". En cas que no ho hàgiu fet, segurament el problema és aquest.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Restauració d'un curs al moodle àgora

per Ana Maria Hidalgo Villena -

Hola Mónica,

Ja conecta amb el Dropbox però continua dient que el fitxer excedeix la mida màxima quan el vull pujar. Ja hem fet lo de ampliar el temps també.

He provat amb un arxiu de 13 MB per fer la prova i surt el missatge de que excedeix la mida màxima.

Què es pot fer?


En resposta a Ana Maria Hidalgo Villena

Re: Restauració d'un curs al moodle àgora

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Ana Maria,

amb quin usuari ho esteu fent? aquests fitxers grans només els pot restaurar l'administrador o un usuari gestor.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Restauració d'un curs al moodle àgora

per Ana Maria Hidalgo Villena -

Hola Mónica,

Es clar, jo no sóc administradora ni gestora. Pensava que ho podia fer jo, ja li diré que ho faci l'administrador.

I si jo vull penjar un video que ocupa 13MB no ho puc fer jo directament al meu curs moodle?

Gràcies!

En resposta a Ana Maria Hidalgo Villena

Re: Restauració d'un curs al moodle àgora

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Ana,

per defecte no pots, pujar fitxers de més de 10MB via repositoris amb el rol de professor editor. De totes maneres, sempre és més recomanable penjar aquests vídeos fora de Moodle i enllarçar-los al curs.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Restauració d'un curs al moodle àgora

per Ana Maria Hidalgo Villena -

Hola Mónica,

L'administrador m'ha habilitat com a gestora i ara sí que puc pujar els vídeos de 13 MB (no puc fer lo d'enllaçar als vídeos ja que no són de cap web sinó d'un curs que vaig fer).

El que encara no em deixa és pujar el curs de 240 MB. Semblava que anava bé però ha sortit el missatge: "S'ha produït un error durant la baixada del fitxer Operation timed out after 120000 milliseconds with 42335030 out of 254127411 bytes received"

Això vol dir que hem d'ampliar més encara lo del temps?

Salutacions,

Anna

En resposta a Ana Maria Hidalgo Villena

Re: Restauració d'un curs al moodle àgora

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Anna,

proveu a posar 300 segons en comptes de 120. Proveu també a hores on no hi hagi molt tràfic a la xarxa per restaurar el curs.

Fins ara,

Mònica