Notificacions per correu

Notificacions per correu

per SERGIO SANCHEZ CALDES -
Nombre de respostes: 12

Des de fa cinc dies que no rebo cap notificació de les trameses enviades pels alumnes des de qualsevol tasca.

Potser ha coincidit amb l'actualització a la versió nova del Moodle...

Si entro com administrador a "Administració del lloc" --> "Notificacions" no surt cap paràmetre, està buit.

Moodle 2.8.8 (Build: 20150914)
Copyright © 1999 onwards, Martin Dougiamas
and many other contributors.
GNU Public License

Algú sap com solucionar aquest error? Moltes gràcies!

En resposta a SERGIO SANCHEZ CALDES

Re: Notificacions per correu

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Sergio,

des de fa unes setmanes (aproximadament des de mitjans de setembre) hi ha una incidència relacionada amb l'enviament de correus que afecta a molts serveis, no només a Àgora. Hem escalat diverses vegades la incidència als encarregats de solucionar-la però de moment, encara no tenim una data de solució.

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Notificacions per correu

per SERGIO SANCHEZ CALDES -

A mi només em passa des del dia 14 d'octubre. Va coincidir amb l'actualització del software.

Em passa als dos Àgora que utilitzo, de dos col·legis diferents. Els correus arribaven des de "Apligest".

Moltes gràcies per la seva resposta i espero que ho puguin solucionar el més aviat possible.

En resposta a SERGIO SANCHEZ CALDES

Re: Notificacions per correu

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Sergio,
això de la data és casualitat, l'error no es dóna sempre i hi ha vegades que sí que arriben els missatges, per exemple, jo fins divendres 16 en vaig rebre, i des del 17 no n'he rebut cap.

Fins ara,
Mònica


En resposta a SERGIO SANCHEZ CALDES

Re: Notificacions per correu

per Montserrat Basarte Lorente -

Hola,

A nosaltres ens passa igual, des de fa més d'una setmana no rebem les notificacions per correu ni de les tasques ni del les participacions al fòrum. Curiosament el dilluns, vaig rebre un parell de missatges d'un curs però no de la resta de cursos i avui continuo sense rebre.

Esperem que es solucioni aviat!

Salutacions

En resposta a Montserrat Basarte Lorente

Re: Notificacions per correu

per ANTONIO GARCIA RODRIGUEZ -

Nosaltres també estem igual des de setembre.

Ho escric ara perquè tenim l'autoinscripció al moodle i l'alumnat ha de rebre un correu electrònic de confirmació de compte i fa pocs dies que estem entrant amb l'alumnat nou i ens trobem amb la situació.

També passa quan els i les usuaris/es intenten recuperar la contrasenya quan no la recorden i tampoc els hi arriba al correu l'enllaç per recuperar la contrasenya.

El nostre moodle:

http://agora.xtec.cat/inscanvilumara/moodle/

Gràcies...

P.D.: pot tenir alguna cosa a veure amb el canvi que van fer de ies a ins?? s'ha de convair alguna cosa amb la gestió del servidor de correu que utilitza moolde?

En resposta a ANTONIO GARCIA RODRIGUEZ

Re: Notificacions per correu

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Toni,

des d'ahir al migdia ja hauria d'estar solucionat, ara ja s'haurien de rebre els correus en tots dos casos.


Fin ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Notificacions per correu

per JAUME GEBELLI BORRAS -

Hola Monica,

Per rebre les notificacions per correu fa falta configurar el servidor.

He revisat la documentació i diu que s'ha de configurar el servidor de correu, però entrant com administrador, a l'apartat Servidor no em surt Correu.

1

Gràcies

Jaume

En resposta a JAUME GEBELLI BORRAS

Re: Notificacions per correu

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaume,

actualment no cal configurar res al Moodle per a la recepció de correus. Segurament la documentació que has trobat és antiga ja que, fa uns anys sí que era necessari.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Notificacions per correu

per JAUME GEBELLI BORRAS -

Hola Monica,

gràcies per la resposta, el curs es el "D304 - Gestió i administració d'un Moodle de centre".

Salutacions

Jaume

En resposta a JAUME GEBELLI BORRAS

Re: Notificacions per correu

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaume,

sí efectivament aquesta documentació és del Moodle 1.9 i de 2010. Si vols consultar materials actualitzats de Moodle 2 pots trobar-los en aquest enllaç: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/moodle2/index

Fins ara,

Mònica