Llibres de Teide

Llibres de Teide

per ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO -
Nombre de respostes: 8

Hola, Mònica.

Els de l'editorial Teide m'han dit que ja han solucionat el tema dels dos llibres que faltaven a la seva llista. Ara ja hi són al Marsupial.

El que passa és que a mi em continua donant error quan faig l'actualització de l'estructura. Triga molt i al final em continua donant error.

La podríeu fer vosaltres com l'altra vegada?

Gràcies per endavant!

   Albert


En resposta a ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO

Re: Llibres de Teide

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Albert,
des d'ahir estem intentant descarrer l'estructura de llibres de Teide al vostre Moodle. De moment ens falla totes les vegades però seguim provant.

Si vosaltres també proveu i ho aconseguiu ja ens avisareu per deixar d'intentar-ho.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Llibres de Teide

per ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO -

Hola, Mònica.

Vaig estar provant tot el dia d'ahir i no va haver manera...

Què pot estar passant? Hi ha solució?

Ja diràs...

Salut!

    Albert

En resposta a ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO

Re: Llibres de Teide

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Albert,

finalment avui ho hem aconseguit. T'adjunto el fitxer TXT amb el resultat.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Llibres de Teide Vila de Gràcia

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -

Mònica, em trobo el mateix problema.

No puc descarregar l'estructura dels llibres, he vist aquest fitxer que has enviat.

Que faig? El carrego?

Et paso l'enllaç del meu moodle per si ho podeu mirar:

http://agora.xtec.cat/ies-viladegracia/moodle/

Jo ho intentaré també.

Merci


En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Llibres de Teide Vila de Gràcia

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Res tot el cap de setmana que ho intento i continua igual.
Teide m'ha dit que provés en diferents horaris, que el problema és que son molts llibres, però això no ha funcionat.
Mònica ho podeu intentar vosaltres ho donar-me una solució, porfa!
El missatge diu: "Error en la base de dades" o simplement rebota i tanca el moodle per "excés de temps" i ho he provat a totes les hores possibles aquest cap de setmana.

Missatge de l'editorial:

"

Mar,

Pel que he esbrinat, l'actualització del catàleg és una operació delicada que depèn del tràfic del servidor de l'Àgora, la connectivitat i la llista de llibres del catàleg. Actualment tenim 350 títols  i per tant triga entre 15 i 20 minuts en descarregar-se: si durant aquest temps la connexió és inestable i té algun tall, és possible que l'operació no es realitzi amb èxit.

Recomanem fer la descàrrega en hores que no siguin punta, com a partir de les 17h.

Tanmateix, estem treballant per tal de reduir la llista dels 350 títols i deixar els estrictament necessaris, per minimitzar aquest problema.

Prova a fer la descàrrega un altre cop i ja em dius el què.

Bon cap de setmana!"

En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Llibres de Teide Vila de Gràcia

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mar,

anirem provant durant el dia a veure si tenim més sort. Si vosaltres ho aconseguiu ja ens avisareu per deixar d'intentar-ho. Si ho aconseguim també us avisem.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Llibres de Teide Vila de Gràcia

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mar,

al final ens ha descarregat l'estructura de llibres, ara ja hauríeu de tenir tots els llibres.


Fins ara,

Mònica